Miami Tips

Gert
Gert

Graag tips en ervaringen Miami.

Berichten

  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    ik zou eens kijken op floridaforum.nl
    Veel info daar

  • Chris
    Chris

    Ik vond Miami zelf een beetje hmmm. Hoe lang ga je? Ikzelf had in 1 dag Miami zelf wel gezien.

    Zou 2-3 dagen Keys doen. Everglades natuurlijk ("main road", met de hikes is een leuke dag trip). Ook de shark trail is mooi, op de weg naar Miami kan je een fan boat tour doen; ook de moeite zeker.

    Ikzelf had een hotel in Hollywood. Net wat rustiger en ook leuk strand.

    Kwa eten, ik ben alleen bij Fogo de Chao geweest, Braziliaans.

    ;Oh, en als er een nieuwe iPhone is die even meepakken bij de apple store

  • claenen
    claenen

    @Chris said:
    Ik vond Miami zelf een beetje hmmm. Hoe lang ga je? Ikzelf had in 1 dag Miami zelf wel gezien.

    1 dag genoeg? You didn't do it right bro :p

  • Gert
    Gert

    Ben steeds maar aan het denken dat 3 nachten, 2 dagen toch kort zijn in Miami. Ben denk ik al een dag bezig om met de fiets alles te gaan verkennen. Als ik dan bv Thillerboat en lockandload doe dag 2 , dan zit de everglades er al niet meer in.

  • mgo72
    mgo72

    De graffiti walls zijn waanzinnig kanp als je van street art houdt. Op de hoek is er een leuk restaurant. Allemaal ober van over de hélé wereld.

  • Aaron
    Aaron

    All About Miami Tours!!! David is een geweldige tourgids, hij rijdt je rond in een van voor een uur of 4 en laat je heel Miami (Beach) zien terwijl hij er vanalles en nogwat weet over te vertellen. Staat ook heel hoog op Tripadvisor genoteerd.
    Als je geluk hebt en er boekt niemand anders op de dag waarop jij boekt, krijg je een privétour.

  • Chris
    Chris

    @claenen said:

    @Chris said:
    Ik vond Miami zelf een beetje hmmm. Hoe lang ga je? Ikzelf had in 1 dag Miami zelf wel gezien.

    1 dag genoeg? You didn't do it right bro :p

    LOL. Ik ben ook niet zo van de Amerikaanse steden :-)

  • Gert
    Gert

    Iemand ervaring met HHonors Dining ?
    Heb in de vlucht gezien dat je in Miami verschillende restaurants kan doen en punten verdienen.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!