Alaska Mileage plan devaluatie

Chrismeister
Chrismeister

Ik las een artikel over een onaangekondigde devaluatie van Alaska Mileage Plan op Emirates first class, miss interessante informatie voor sommigen:

http://onemileatatime.boardingarea.com/2016/03/31/alaska-emirates-award-devaluation/?_ga=1.169524449.1997230165.1459421474

Tagged:

Berichten

  • claenen
    claenen

    Bummer :( Is echt wel serieuze bump in mijlen!

  • kristof
    kristof

    Damn, van hieruit naar NA ineens 200K miles nodig..... Thanks but no thanks!! Tenzij ze met 300% bonus mijlen komen opdagen.... :#

  • Koja78
    Koja78

    Ik had mijn Emirates miles van vorig jaar net op alaska geparkeerd. Soit gezien het weinige vliegen (niet!) dit jaar.. nog altijd de beste keuze. Gewoon volgend jaar 1x KLM om ze te behouden.

  • claenen
    claenen
    Toch slecht nieuws blijkbaar. US - EU kost toch 180k als je boeking wil maken. Jammer, maar reden te meer om dan US - Azië te doen met stopover in DXB bv (en dan eventueel later F verder te vliegen)
  • Chrismeister
    Chrismeister
    “Our goal has always been to offer our customers the best loyalty program in the industry. It is a priority to ensure Alaska Airlines Mileage Plan members retain access to first and business class on Emirates. Today we made a necessary change that caught many of our members by surprise,” said Ryan Butz, Alaska’s managing director of loyalty marketing. “We apologize to the customers who may have been surprised by today’s update, which we were unable to communicate in advance.”
    
    "Alaska’s premium Emirates awards have long been known as an exceptionally good deal. With the rise of “travel-hacking,” intended to exploit Mileage Plan’s award routing rules, coupled with below-market award levels, our previous award levels were unsustainable. The new award levels enable Alaska to continue to offer Emirates Business Class and First Class as a redemption option."
    

    http://onemileatatime.boardingarea.com/2016/03/31/alaska-emirates-award-change-explanation/

  • Christophe
    Christophe

    Tja ik kan de airline wel ergens begrijpen en ben ook niet echt verrast. Denk dat het hoe langer hoe moeilijker gaat worden.

  • Katrien
    Katrien

    Nu AA en Alaska beiden hebben gedevalueerd, heb ik een vraag waar nu de beste redemptions liggen.
    Ik zou kunnen 80K spg (=100K airline miles bij heel veel airlines) gebruiken voor airline tickets. Waar zit tegenwoordig nog de beste value?

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!