Beste road trips "in de buurt"

Jelle
Jelle
edited maart 2016 in Bestemmingen

Ben op zoek naar wat tips voor interessante en misschien unusual roadtrips die je op 7-10 dagen kan doen, liefst in de EMEA regio aangezien het een beperkt aantal dagen is en je je niet doodmoe wil vliegen. Had zelf gedacht aan de UAE en Oman bijvoorbeeld.

Tips welkom!

Berichten

  • Chris
    Chris
    edited maart 2016

    Ik heb 2x die regio gedaan. Was wel telkens 2 weken.

    1ste keer: Dubai - Bahrain - Qatar - Dubai (neem bv of Bahrain OF Qatar)
    2de keer: Kuwait - Abu Dhabi - road trip Oman Salalah naar Muscat - Abu Dhabi (dit ga je niet redden in 7-10 dagen). Je kan wel Salalah - Muscat doen maar dan niet in/om Muscat meer wat ik deed. OF alleen in/om Muscat.
    (kuwait is niks te doen, ik was daar alleen 2-3 dagen om het land gezien te hebben).

    kortom, in 7-10 dagen kan je zeker 4x ..... en niet hetzelfde zien maar dan heb je wel alles gezien.

    ze mijn site voor meer info.

    als je specifieke vraag hebt shoot maar.

    PS> ik had toen op mijlen die kant op. Vanuit Muscat een enkeltje terug via Abu Dhabi op Etihad. was toen erg goedkoop.

  • Jelle
    Jelle

    Was aan het denken Dubai 2-3 dagen, Abu Dhabi 2-3 dagen, het land zelf wat als er veel te zien is en dan nog de highlights van Oman. Lijkt me druk maar haalbaar?

  • daruda
    daruda
    Abu dhabi is buiten een moskee niks te zien
  • fbruno
    fbruno
    Marokko, soms heel goedkoop met Ryanair, en je zit toch direct in een andere wereld.
    Ga er nu een weekendje heen!
Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!