Ik twijfel... Graag jullie mening.

Kim
Kim
Ik vlieg met sas van arn naar lax.

Het volgende, een status behalen interesseert me minder ik focus meer en meer op de errorfares ik vlieg toch niet genoeg... Met miles&bonus krijg 100%. Maar ik heb gelezen dat dit ook zo is bij Avianca lifemiles en deze om de zoveel eens een grote promotie doet om miles bij te kopen, zegt mijn gevoel crediteer ze maar daar...?

What's your opion? :-)

Berichten

  • Dima
    Dima

    De beste methode zou zijn om te bekijken hoeveel miles voor jou waard zijn en waar. De waarde van Lifemiles kan niet hoger zijn dan 1.25 cent gezien de regelmatige sales.

    Een RT ARN-LAX is 11.000 mijl. Dus als je ze bij Avianca zet en je later mijlen bijkoopt, bespaar je zo'n 140€.

    Ik zou ook voorzichtiger zijn met "status boeit me niet". Je moet niet veel vliegen, zeker als je zo'n lange vluchten af en toe doet. En bij error fares, krijg je toch ook miles, niet?

    Heb je andere programma's met reeds miles erop? Misschien is het interessanter om daarop te zetten.

  • Kim
    Kim
    Hmm mja ik kan ze plaatsen bij Miles&Bonus.

    Ik heb ong 40.000 miles staan bij miles&more Brussel Airlines...

    Maar daar is het dan e pak minder.

    Ik ga er mij eens over bezinnen.

    Wel een goed argument @Dima. Zo had ik het nog niet echt bekeken. Thx! ;-)
  • claenen
    claenen
    Turkish Miles and Smiles is ook een goed programma. Als je wat moeite doet en 40k in 1j haalt heb je 2j status en kan je al LH F vliegen.
  • Chris
    Chris

    Ik zou per alliantie 1 programma kiezen en daar alles onderbrengen. ook als 1 van de 3 vluchten bv niet 100% oplevert daar. Want als je op error fares kijkt vlieg je van alles, en alles crediteert anders overal weer. Als je dat splitst naar waar je het meeste krijgt krijg je echt overal wat. Beter dan alles bij 1 en genoegen met iets minder. Of je moet eeuwig tijd hebben; en mijlen kunnen eventueel vervallen....

    Ikzelf gebruik:
    Flying Blue voor Skyteak (elk gezinslid apart - vliegen we sowieso vaak)
    BA/Iberia voor Oneworld (omdat die een gezinsaccount hebben en we dus sneller iets hebben waar iemand wat mee kan).
    *A eigenlijk niet echt van toepassing nog; maar dat zou dan Aegen zijn. Ook ivm family account.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!