Berichten

  • claenen
    claenen
    Ik heb dat in JFk gedaan. Mocht mee in de rij van US citizens omdat ik al een ESTA had en het niet de eerste keer was dat ik er US mee binnenkwam. Gaat vlot, gewoon paspoort inscannen, wat vragen
    beantwoorden en dan even papiertje dat je uitprint tonen aan douanebeambte.
  • mgo72
    mgo72
    Ben elke keer langs de hercontrole moeten gaan. SJU, JFK, MIA op 4 maanden.

    De douanier had geen verklaring, maar raadde me dan aan elke keer rechtreeks maar naar de manuele procedure te komen.
  • wimbor
    wimbor

    Laatste keer ook met al bestaande ESTA tweede keer binnengegaan in USA via de automatische machines. Scheelt een hoop. :-)

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    Werkt bij mij niet, althans die in London alvast...
    5jaar ouder geworden, 7-10kg lichter en een baard laten groeien zal er wel iets mee te maken hebben :wink:

  • Bucketqueen
    Bucketqueen

    Zopas in Düsseldorf nog gehad voor het eerst, heel eenvoudig en snel :-) Ik vertrouw elektronische controle toch een stuk meer boven de persoonlijke.

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    Gisteren in CDG iemand met claustrofobie in de APC daar (french passports only.).
    Begon op ruiten te slaan uit schrik omdat hij er niet meer uit kon en activeerde alarm op die manier #drama

  • Kim
    Kim

    Kheb het ondertussen in Los Angeles gedaan ging bijzonder goed en vlot! :-)

  • daruda
    daruda

    Vraagje, ik heb nog een ESTA van 2j geleden New York.
    Ik zie dat hij nog valid is en heb dit weekend transit in USA.

    Moet ik iets wijzigen aan ESTA? Gewoon afdrukken en meenemen?

  • Jelle
    Jelle

    Als hij nog geldig is zou het gewoon moeten lukken hoor. Afdrukken is zelfs niet nodig. Nog nooit gedaan.

  • Antoine
    Antoine

    Bij tweede bezoek aan de VS met dezelfde ESTA werkte dit perfect bij mij

  • Leo
    Leo
    edited januari 2018

    @daruda said:
    Vraagje, ik heb nog een ESTA van 2j geleden New York.
    Ik zie dat hij nog valid is en heb dit weekend transit in USA.

    Moet ik iets wijzigen aan ESTA? Gewoon afdrukken en meenemen?

    Ik wijzig gewoonlijk mij adres voor de eerste nacht, na dat ik ooit eens een opmerking kreeg over het verschil tussen adres in ESTA en adres op customs declaration form.

  • daruda
    daruda

    Die wijziging zorgt niet voor nieuwe goedkeuring ofzo?

  • claenen
    claenen

    Nee, je ESTA is altijd 2j geldig, ongeacht hoe vaak je inreist en/of adres in US aanpast.

  • daruda
    daruda

    Net ff gecheckt, enige dat je kan wijzigen is:
    ADDRESS WHILE IN THE U.S.

    Maar omdat ik nu enkel transit er ga zijn, heeft het niet veel zin hier iets aan te wijzigen.
    Kan ook niet wijzigen naar transit.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!