Video reviews van hotels waar ik was

Chris
Chris

Voor de mensen die interesse hebben, heb wat shots bij elkaar gezet van hotels waar ik afgelopen tijd was.... ben van plan als ik tijd heb de 3 IC's van Portugal ook nog te doen dit weekend.

Tagged:

Berichten

  • Dima
    Dima

    Ambities om voor IHG te werken? Want ze gaan je meteen aannemen hoor ;-)

  • Chris
    Chris
    edited maart 2016

    Lol nee. zal volgende week videos maken van andere hotels ....

  • Jenss
    Jenss

    Ziet er mooi uit!

  • Chris
    Chris

    Intercontinental Porto:

  • TimT
    TimT

    Mooi videos hoor :p ik zie je daar al rond lopen met een ferme Camera met stabilization .

  • RSA12
    RSA12

    Ziet er zeker goed uit Chris! :)

  • Chris
    Chris

    @TimT said:
    Mooi videos hoor :p ik zie je daar al rond lopen met een ferme Camera met stabilization .

    ter info ;-) geschoten met:

    Canon 6D dsrl in HD met een 18-35 (meestal) soms een 24-105 erop. Uit de hand. Camera heeft wel stabilisatie zelf; en dan na de tijd nog wat after stabilisatie
    GoPro hero 4 in 4k met een lanparte gimbal. Daar zie je nada terug aan schommeling. echt top dingetje.

  • Chris
    Chris
    edited maart 2016

    Ben niet zo van de Pasen
    video gemaakt. Intercon Lissabon:

    en Estoril:

  • Katrien
    Katrien
    Bij mijn vlgde Lissabon trip hoop ik i Estoril te overnachten. Zo te zien zijn alle werken in Interc Lissabon achter d rug? Vorig jaar daar veel werken a d gang.
  • claenen
    claenen
    @Chris zou echt mijn zinnen eens nalezen hoor. Vaak vraag ik me echt af wat je in godsnaam nu eigenlijk wil zeggen ;) "Ben niet zo van de Pasen video gemaakt", "... Dan na de tijd nog wat after stabilisatie" :s
  • Gert
    Gert

    Lissabon staat op mijn verlanglijstje, misschien wel eens IC doen in Estoril dankzij deze mooie video.

  • Chris
    Chris

    @claenen said:
    Chris zou echt mijn zinnen eens nalezen hoor. Vaak vraag ik me echt af wat je in godsnaam nu eigenlijk wil zeggen ;) "Ben niet zo van de Pasen video gemaakt", "... Dan na de tijd nog wat after stabilisatie" :s

    Er was een ENTER weggevallen. After stabilisatie: in je video editor het stabiliseren. (kortom: hij zoomt en haalt het schudden eruit).

    @Gert Estoril is echt mooi!!!

    @Katrien toen ik er was was de Gym in verbouwing (niet open). Beneden was alles klaar. Ze gaan nu de kamers doen maar zal je weinig last van hebben.

  • Chris
    Chris

    Plan je een vakantie naar Laos? Luang Prabang?

    Luxe is er zeker te vinden :-)

    Angsana hotel

    Belmond hotel

    Small luxury hotels

  • Chris
    Chris

    Amari Phuket

  • Chris
    Chris

    Intercontinental Bandung, Java, Indonesië

    Intercontinental Jakarta, Java, Indonesië

  • Chris
    Chris

    Villa Borobudur bij de Borobudur (member SLH)

    Hard Rock Hotel Bali

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!