Komt helemaal in orde!
Gisterenavond eens zitten neuzen op de online menu's van goed restaurant en dure dingen op de kaart waren 950 RUB = €12,5
Ook 2 speciallekes aan 1300 RUB = €17,10 Spijtig genoeg spreek ik geen russich en was 't een pdf, dus geen idee wat het was.
Nu oudjaar dichterbij komt is het mss een goed idee om onze trip eens te plannen. Kwestie van ons niet blauw te betalen aan hotels. We hebben hiervoor een Telegram (cfr Whatsapp) groepje opgestart. Voor zij die graag ook toegevoegd willen worden mag je je Telegram Username of gsm via PM doorgeven, dan voeg ik je toe.
Alright, ik ga ook mee! Ik heb mijn ticket nog niet geboekt, want ik ben flexibel. Ik ga al wel eens beginnen kijken naar hotels.
Ook geboekt!
31/12/2016 tot 03/01/2017
Dan is het jammer genoeg blok voor mij
Kan jammer genoeg nu nog niet beslissen maar wel interesse
hotel tips ?
Zou wel willen maar das nu toch echt een periode om ergens op een strand te liggen voor een appel en een ei
IC Moscow Tverskaya, BPG mogelijk (adjusted)
Ik ben er ook bij
Geboekt!
31/12/2016 tot 03/01/2017 (72 euro via fluege.de)
Van zodra ik een idee heb ivm vakantie bij de nieuwe werkgever boek ik. Hopelijk is de bucket niet te snel leeg
Komt helemaal in orde!
Gisterenavond eens zitten neuzen op de online menu's van goed restaurant en dure dingen op de kaart waren 950 RUB = €12,5
Ook 2 speciallekes aan 1300 RUB = €17,10 Spijtig genoeg spreek ik geen russich en was 't een pdf, dus geen idee wat het was.
Oh..en dan spreken we nog niet over de wodka
Google Translate is your friend
https://translate.google.com/?tr=f&hl=en
Radisson Blue Royal! https://www.radissonblu.com/en/royalhotel-moscow/location
Nu oudjaar dichterbij komt is het mss een goed idee om onze trip eens te plannen. Kwestie van ons niet blauw te betalen aan hotels. We hebben hiervoor een Telegram (cfr Whatsapp) groepje opgestart. Voor zij die graag ook toegevoegd willen worden mag je je Telegram Username of gsm via PM doorgeven, dan voeg ik je toe.