Vegas

Maxime
Maxime

Hey all,

Iemand goede insider tips voor Vegas? We gaan half april met een groep vrienden een weekje naar daar. Soort van "vrijgezelle-week", al valt de vakantie na de eigenlijke trouw, maar dat geheel terzijde. :smiley:

Uiteraard hebben we Tripadvisor e.d. reeds bekeken, maar ik hoop op ervaringen.
Alles is welkom: restaurants, activiteiten, bars, discotheken, uitzichten, ...

De verborgen pareltjes in het hele attractiepark, basically. Niets te voor de hand liggend - if possible, that is.

Alvast bedankt!

Tagged:

Berichten

  • Dima
    Dima

    Allereerst: opletten met resort fees in hotels. Soms kan dat echt een low-end hotel belachelijk duur maken, en een high-end hotel dan relatief goedkoop is.
    Opletten voor de klassieke scams (VIP tickets die op straat verkocht worden ed).

    Ik denk dat het leuke aan Vegas net de massa is, en dus de verborgen pareltjes gaan mogelijk net minder leuk zijn. Grand Canyon is bv. niet zo ver, mogelijk wel de moeite om dagje rust te nemen door dat eens te bezoeken.

  • VDW
    VDW

    Valley of Fire is een prachtig State Park en ligt vlak aan Vegas. Als je er toch een week verblijft...

  • CXB
    CXB

    Hi, enkel voor de liefhebbers van prachtige desolate landschappen en iets avontuurlijker.. ik vond het super leuk, ga een een bezoek brengen aan de echte Men in Black en klop op de achterdeur en voordeur van Area 51 en een eet een alienhamburger in The Little Ale Inn in Rachel, een keileuke namiddag, zeker tanken halfweg btw ook rijden op de Intergalactic Highway en met een beetje geluk zie je nog wat experimentele vliegtuigen of Raptors F22,F16,B2, ,... van Nellis AFB...
    I want to believe haha

    cXb

  • mgo72
    mgo72
    Speel met zijn Allen myvegas.com :-)

    Er is op flyertalk een thread met alle promos van Vegas. Vorige week kon je onder andere gratis shows scoren.
  • fbruno
    fbruno
    Als je een huurauto hebt even langs de red rock canyon rijden (30 min rijden). Niet heel speciaal, maar wel een leuke afwisseling.
  • Chris
    Chris

    Volgens mij is dit in Vegas.... heart attack restaurant. Je kan daar een burger kopen van 15000 calorieën ofzo. En er lopen smakelijke dokters assistenten rond.

  • fbruno
    fbruno
    edited maart 2016
    Idd, de Heart Attack Grill bij fremont street!
    Was daar gaan eten, burgers zijn niet echt speciaal maar je moet het eens gedaan hebben.
    Je krijgt spanks als je je burger niet opkrijgt, en boven een bepaald gewicht mag je er altijd gratis eten :D
  • Gigi2m02
    Gigi2m02
    edited maart 2016

    @Chris said:
    Volgens mij is dit in Vegas.... heart attack restaurant. Je kan daar een burger kopen van 15000 calorieën ofzo. En er lopen smakelijke dokters assistenten rond.

    Eerste dat ik terug vind op de site: spanking nurse :smiley:
    Ha, zie dat @fbruno het zelf al uitlegt :smiley:

  • Jelle
    Jelle

    Staan heel wat mini docus op YouTube van dat restaurant als je is wil zien hoe het er aan toe gaat.

    Had er eentje gezien van een Britse journalist die zich voor en na het eten had gewogen. Los 4 kilo erbij.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!