Nieuwe VLM routes

Chrismeister
Chrismeister

Ik zag net op de website van VLM dat er heel wat nieuwe bestemmingen bijgekomen zijn, ik weet wel niet welke 'rechtstreekse) routes dit zullen zijn.

Bij antwerpen staat dit:

Bologna,
Milaan Mxp
Munchen
Nurenberg
Hannover

Daarnaast was er reeds
Southampton
Friedrichshaven
Hamburg

Ik vraag me af of ze nieuwe partners/ codeshares hebben gevormd, want Jetair vliegt ook op Milaan vanaf Antwerpen.

Het ziet er naar uit dat milaan volgend jaar goedkoop zal staan want er zullen dan Jetair/ VLM / Easyjet / Brussels A / Ryanair / Alitalia

Btw, ik zie net Alitalia vluchten naar Milaan Linate voor €27 enkel, dat is ook niet schlecht (via momondo)

Berichten

  • CXB
    CXB

    Hi, deze extra vlm vluchten zijn enkel lege plaatsen op de charters naar beurzen in deze steden, geen vaste lijnen ! Boekbaar gemaakt om de LF op te drijven op deze vluchten... operated by Vizionair toestellen... Grtz..

  • michelvst
    michelvst
    Ha, interesting.
  • Chrismeister
    Chrismeister
    edited maart 2016

    Heeft iemand deze vluchten al gespot in de tarievenlijst want ik vind er momenteel niet zo snel en wel wat klikwerk

    EDIT:

    Eentje gevonden: Rotterdam - Stavanger op 29/8 en 30/8 beide heen en terug vanaf slechts €475

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!