RT naar Moskou voor een prijsje: €25-€82

Gigi2m02
Gigi2m02
edited april 2016 in Deals Deals Deals

Ik hou de prijzen naar Moskou al een tijdje in de gaten en zag vandaag plots erg goedkope ticketjes opduiken naar Moskou! Rond de 2000/4000/6000 roebels incl 2% CC kost voor een RT met Aeroflots low cost airline Pobeda.
Je moet natuurlijk eerst nog in Keulen zien te raken, maar zo moeilijk is dat nu ook weer niet...

7-11 april kun je vliegen voor luttele €25 euro
https://www.google.be/flights/#search;f=CGN,QKL;t=SVO,DME,VKO;d=2016-04-07;r=2016-04-11

Redelijk wat data aan €52 beschikbaar overigens. Weekend van 1e mei bv.

BELANGRIJK: Boek ver genoeg in de toekomst, want de visum is niet bepaald eenvoudig te regelen. Ik ga maandag meteen het nodige in orde brengen...

Berichten

  • SvenLuckermans
    SvenLuckermans

    de link geeft €102 flights

  • RubenH
    RubenH

    Visum kan je ook online in orde brengen, en dan valt het best mee.

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    @SvenLuckermans said:
    de link geeft €102 flights

    Deal is dood precies, wel nog verschillende mogelijkheden aan 82 zie ik.

  • Dima
    Dima

    @RubenH said:
    Visum kan je ook online in orde brengen, en dan valt het best mee.

    Heb je linkje van een agency die het doet (aan een redelijke prijs)?

  • Jenss
    Jenss

    @Gigi2m02 said:

    Ik keek vanmiddag en toen gaf hij 82 aan maar liet mij 40 betalen als ik doorklikte.

  • RubenH
    RubenH

    @Dima said:

    Agency's doet het meestal voor 30 e servicevergoeding in België, wat best meevalt gezien je anders 2 halve dagen mag opofferen om in de rij te gaan staan...

  • Dima
    Dima

    @RubenH said:

    Ah ok. Probleem is dat ik naar Rusland ga om mijn oma te bezoeken -> geen hotel / agency. VHS (officiele "tussenpersoon" voor visa's naar Rusland) valt goed mee: 1 dag langskomen om alle papieren af te geven (op afspraak komen, dus letterlijk in 10min binnen/buiten). En een week later terugkomen om je paspoort op te halen (waar er nooit een rij voor is).

  • Chris
    Chris

    Ik gebruik in Nederland altijd www.visum.nl bevalt goed.
    kunnen ook uitnodigingsbrieven etc regelen.

    't is voor mij de tijd die ik anders kwijt ben.....minimaal 4 uur reistijd (RT) om überhaupt bij een ambassade te komen.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!