welk hotel antwerpen?

oldgrumpy
oldgrumpy

Hallo, normaal overnacht ik in de Crown Plaza.
Makkelijk parkeren maar de kamers zijn eigenlijk maar zozo, zeker de badkamers.
Ik overweeg nu om eens de HIX op t'Eilandje te proberen.
Zijn er daar mogelijkheden tot gratis parkeren?

En meer algemeen: Zijn er andere aan te bevelen hotels in Antwerpen

Berichten

  • Christophe
    Christophe

    Op het eilandje is het volgens mij betaald parkeren tot 22 uur. Er zijn wel veel toffe b&b's in het centrum, wel geen miles natuurlijk.

  • Klaas
    Klaas

    In de Cadixwijk (alles tussen Kempenstraat en Houtdok-Zuidkaai) zijn er allerhande bouwerkzaamheden bezig, waardoor daar al jaren gratis geparkeerd kan worden. Wel max. 10 minuutjes wandelen tot de HIX.

  • kristof
    kristof
    Als ik naar Belgie kom en in A'pen verblijf kies ik meestal Novotel Antwerpen Noord. Niet ver van het centrum, gratis parkeren en altijd massa's plaats op de parking, kamers zijn standaard maar de prijs is meestal goedkoper dan de rest (BRG bij Accor is ook makkelijk te verkrijgen), leuk terras, goed ontbijt, vriendelijk personeel, tuin voor de kids, zwembad in de zomer, springkastelen id tuin,..... Tot nu toe steeds tevreden geweest. Als je echt luxe zoekt dan kun je beter elders zoeken, maar prijs kwaliteit is dit voor mij persoonlijk de topper in A'pen
  • michelvst
    michelvst
    *als* hij betaalbaar is (lees: rond de 90 euro) is de Park Inn op Astridplein wel leuk, redelijk recent hotel maar helaas nogal lastig qua parkeren. Lindner is ook wel netjes, en vaak in het weekend vrij goedkoop te vinden. De Radisson zou ik persoonlijk vermijden wegens afgeleefde kamers. Ontbijt en restaurant zijn daar dan wel weer top!
  • Stijn_A
    Stijn_A
    edited maart 2016
    In januari daar verbleven voor 50 eur dankzij bpg. Parkeren doe je onder het station. Let wel op, er zijn 2 parkings vlak naast mekaar. De 2e is goedkoper.

    http://www.b-parking.be/info/nl/mycarpark/36-antwerpen-centraal?start=1
Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!