moeilijke keuze

doddel
doddel
edited april 2016 in Airline loyalty

Ik moet last minute naar New York voor een meeting van 1 dag. Ik heb de volgende twee keuzes als vlucht:

rechtstreeks met Brussels Airlines in economy, heen op dinsdag, terug op donderdag. Dit zou me een volledige dag NY geven, en 100% miles met TK. Die dag New York is leuk, maar eind maart ben ik er weer (en ben er al vrij vaak geweest)

via KEF met Iceland Air in Business, woensdagavond terug, één dag in Ijsland en dan vrijdagmorgen naar AMS. Iets meer gereis, maar wel in Business (al stelt die niet zo heel veel voor). Miles niet echt interessant voor mij. Zou proberen voor het buddy program te gaan. Was in September een week in Ijsland en vond het onwaarschijnlijk knap

moet vandaag beslissen

Berichten

  • Dima
    Dima
    edited maart 2016

    Gohja, business van iceland stelt inderdaad niet te veel voor. Ik zou voor Brussels airlines gaan en wat mijlen verzamelen zodat je later wel een trip kan maken dat je wilt.

    Edit: met IcelandAir kun je wel Alaska miles verzamelen, wat wel meer de moeite is dan hun eigen programma :)

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!