App OnTheFly

Itachimaru
Itachimaru
edited maart 2016 in Algemene discussies

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.itasoftware.android.airshop

Gebruiken jullie deze app? Ik vind het wel handig om verschillende startplekken enzovoort in te geven, alleen vind ik daarna de prijzen nooit (af en toe maar) online terug... Als je voort gaat naar "hoe boeken" krijg je altijd dat je telefonisch contact moet opnemen met de desbetreffende maatschappij. Iemand enige ervaring mee?

Berichten

  • Jeroen
    Jeroen
    edited maart 2016

    Dat is de app van Matrix, hetzelfde principe dus.

  • Itachimaru
    Itachimaru

    @Jeroen Hoe boek ik dan de vluchten die daar uit komen? Als ik in dit voorbeeld via Delta ga dan vind ik zo geen enkele vlucht...

  • michelvst
    michelvst
    Hipmunk is je beste shot, maar een andere OTA zoals Kayak of Momondo kan ook werken. Soms zijn het ook gewoon "ghost" fares, die dus helaas niet te boeken zijn...
  • Itachimaru
    Itachimaru

    Denk dat dat hier het geval is, andere prijzen lijken wel te kloppen, juist mijn € 491 naar SFO niet, crap! :smile:

    Bedankt!

  • Jelle
    Jelle

    @Itachimaru said:
    Denk dat dat hier het geval is, andere prijzen lijken wel te kloppen, juist mijn € 491 naar SFO niet, crap! :smile:

    Bedankt!

    Misschien dat dit helpt? Ook van Dusseldorf en in de zomer zoals je search zie ik
    https://www.jumpseat.be/forum/discussion/403/kl-dl-af-usa-sale-zomervakantie-vanaf-dusseldorf-vanaf-300#latest

  • Chrismeister
    Chrismeister

    Ik heb het al meerdere malen uitgelegd, dus misschien komt hier best eens een verzameltopic.

    Op flyertalk staat er een script waarbij je de resultaten van matrix direct kan omzetten naar bepaalde OTA's. Het script is superhandig om snel advanced routings te boeken. Wil je dat niet installeren in je browser, dan kan je nog altijd farefreaks gebruiken.

    http://www.flyertalk.com/forum/travel-tools/1623427-ita-purchase-fares-orbitz-delta-united-userscript.html

  • Itachimaru
    Itachimaru

    Dus @Chrismeister ik installeer greasemonkey ik download dan ook nog het passend script voor de ITA matrix, ga dan naar de site en zoek naar bepaalde vluchten wanneer ik dan een vlucht kies krijg ik daar rechts ook een link voor die me rechtstreeks naar een betalende OTA stuurt.

    Dat is toch de bedoeling daarvan juist? In ieder geval dat doet het bij mij, alleen komen de prijzen niet overeen met wat ik via de ITA Matrix als resultaat krijg. Bv.ITA matrix zegt 829 dollar,verkregen link zegt 1280 dollar . Kan dan toch niet de bedoeling zijn??

  • Chrismeister
    Chrismeister

    @Itachimaru said:
    Dus Chrismeister ik installeer greasemonkey ik download dan ook nog het passend script voor de ITA matrix, ga dan naar de site en zoek naar bepaalde vluchten wanneer ik dan een vlucht kies krijg ik daar rechts ook een link voor die me rechtstreeks naar een betalende OTA stuurt.

    Dat is toch de bedoeling daarvan juist? In ieder geval dat doet het bij mij, alleen komen de prijzen niet overeen met wat ik via de ITA Matrix als resultaat krijg. Bv.ITA matrix zegt 829 dollar,verkregen link zegt 1280 dollar . Kan dan toch niet de bedoeling zijn??

    elke ota interpreteert regels anders, je moet eens andere talen, andere ota's testen, ook zijn er veel vluchtcombinaties, probeer eens een ander vluchtcombinatie. Je kan ook doorklikken naar farefreaks en daar heb je nog meer ota's

  • Chrismeister
    Chrismeister

    En ik lees net dat je dollars gebruikt. Je moet niet doorklikken naar Hipmunk of andere Amerikaanse OTA's die hebben andere regels en vaak kan je Europese fares niet boeken op Amerikaanse OTA's. Kijk voor belgische, nederlandse, duitse ,franse, italiaanse, spaanse ...

  • Itachimaru
    Itachimaru

    Bedankt! Nobody said this was easy.. :wink:

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!