Starpoints kopen

VDW
VDW

Je kan tot 15 april starpoints kopen aan maximaal 25% korting.

Get 10% off 5,000–9,500 Starpoints
Get 15% off 10,000–14,500 Starpoints
Get 20% off 15,000–19,500 Starpoints
Get 25% off 20,000–30,000 Starpoints

500 starpoints kosten $17,50

Op zich niet spectaculair, maar je kan deze starpoints wisselen aan een 1:1 conversie met verschillende mijlenprogramma's. Waaronder Miles & More, waarbij het anders niet mogelijk is om rechtstreeks mijlen aan te kopen.

Je doet het meeste voordeel met deze actie als je 20 000 starpoints koopt aan 25%korting : $525
Bovendien krijg je 5000 bonusmijlen per 20 000 starpoints die je overdraagt naar een luchtvaartmaatschappij.

20 000 starpoints kopen aan $525 zou dan komen op $2,1 cpm.

Meer info : Starwood Preferred Guest
Loyaltylobby

Berichten

  • Itachimaru
    Itachimaru
    edited maart 2016

    Bovendien krijg je 5000 bonusmijlen per 20 000 starpoints die je overdraagt naar een luchtvaartmaatschappij.

    Gevonden: Starwood Preferred Guest® Starpoints können im Verhältnis 1:1 in Miles & More Prämienmeilen umgewandelt werden. Für je 20.000 Starpoints erhalten Sie 5.000 Extrameilen! Voraussetzung ist, dass Sie sich für Miles & More als Sammeloption entscheiden.

    Waar vind je dat ergens? Kleine recap. Ik koop 20000 starpoints, ik krijg daarvoor 25000 miles (in het miles and More programma) en deze vervallen niet zolang als ik mijn Amex aan de praat hou (maandelijkse aankopen mee doe) Correct?

  • VDW
    VDW
    edited maart 2016

    http://www.starwoodhotels.com/preferredguest/account/starpoints/redeem/travel.html#transferAirMiles

    Enige vereiste is om starpoints te mogen kopen is dat je al +14 dagen lid moet zijn van het SPG programma.

    Edit: Inderdaad, zolang je een maandelijkse aankoop doet met je amex vervallen al je Miles&More mijlen, ongeacht hun oorsprong, niet.

  • Itachimaru
    Itachimaru
    edited maart 2016

    Nu juist lid gemaakt, zou dit dan nog lukken??

    Edit: Hier staat iets van 3 weken?? onemileatatime.boardingarea.com/2016/03/01/starpoints-sale-good-deal/ en een tip om er meerdere (20000) aan te kopen...

    Bij alaska airlines kan je ze ook aan 2,11 cpm kopen. Juist het voorstel om 60000+24000 te kopen voor 1773$ goeie deal of niet??

  • VDW
    VDW
    edited maart 2016

    @Itachimaru said:
    Nu juist lid gemaakt, zou dit dan nog lukken??

    Edit: Hier staat iets van 3 weken?? onemileatatime.boardingarea.com/2016/03/01/starpoints-sale-good-deal/ en een tip om er meerdere (20000) aan te kopen...

    "Starpoint purchases can be made by members whose accounts have been active for a minimum of 14 days. Accounts that are less than the required 14 days in age will have the purchase attempt cancelled."

    Komt vanop starwood website. ( volgens mij staat er in het artikel van onemileatatime hetzelfde).

    Gezien de verkoop loopt tot 15 april heb je dus tijd genoeg.

  • Itachimaru
    Itachimaru

    Ja, dacht even dat we 1 april waren... mijn fout!

  • VDW
    VDW
    edited maart 2016

    @Itachimaru said:
    Nu juist lid gemaakt, zou dit dan nog lukken??

    Edit: Hier staat iets van 3 weken?? onemileatatime.boardingarea.com/2016/03/01/starpoints-sale-good-deal/ en een tip om er meerdere (20000) aan te kopen...

    Bij alaska airlines kan je ze ook aan 2,11 cpm kopen. Juist het voorstel om 60000+24000 te kopen voor 1773$ goeie deal of niet??

    Dat hangt er van af heb je een award redemptie in gedachten?

    Deze starpoints actie is mogelijk interessant omdat je miles&more mijlen niet rechtstreeks kunt kopen en voor wie er te kort heeft voor een specifieke award kan dit een ideale aanvulling zijn. Nu Starwood overgenomen is door Marriott geldt ook de vraag hoe lang dit nog mogelijk zal zijn. Ook dat je er bij zoveel verschillende mijlenprogramma's terecht kan is een voordeel. Je hoeft de starpoints niet onmiddellijk om te ruilen naar een specifiek programma.

    Voor programma's waar je zelf geregeld of permanent mijlen kan kopen zoals AAdvantage of Alaska Airlines Milage plan is het minder interessant. Als je ipv naar Miles&More, de punten zou wisselen naar AAdvantage doe je momenteel wel een licht voordeel.

    ==> 35 000 AAdvantage miles rechtstreeks kopen ==> 28000+7000 bonus ==> $826
    ==> 35 000 AAdvantage miles verkrijgen via conversie aangekochte starpoints ==> 30 000+5000 ==>$ 787,50

    Ik ben niet vertrouwd met Alaska Airlines, maar mijlen kopen lijkt mij enkel interessant als je een specifieke (first) redemptie wil bekomen. Heb je iets in gedachten met de miles van Alaska Airlines? Emirates first?

  • Itachimaru
    Itachimaru

    Wel ik heb in september en november een reis naar US (SLC) , Japan (OBO) en China (HRB) op het programma staan en ben al wat aan het zoeken hoe ik best een first of business kan hebben voor minstens 2 van die vluchten. Premium economy wordt normaal betaald door opdrachtgever, dus hoop ik met miles te kunnen upgraden. Die 84000 miles van Alaska lijken me wel een goed plan dan.

  • VDW
    VDW

    Ik weet niet zeker of je met die miles kan upgraden bij de partners van Alaska Airlines.

  • Itachimaru
    Itachimaru
    edited maart 2016

    onemileatatime.boardingarea.com/2016/03/02/how-to-redeem-alaska-miles/

    Na dit te lezen ben ik toch redelijk overtuigd over het aankopen van hun miles. Plus dit dan nog eens " As long as you keep your account active* — that is, as long as you earn or spend at least one mile every 24 months you'll keep all the miles that you earn."

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!