Travel Package Marriott

VDW
VDW
edited februari 2016 in Hotel loyalty
Tagged:

Wanneer je 7 nachten op punten bij een Marriott Hotel verblijft kan je een flight+hotel Package boeken.

Je hebt vier categorieën, afhankelijk van bij welke luchtvaartmaatschappij je mijlen wil sparen. Bij de Noord- Amerikaanse carriers ( en IB en BA) kan je het meeste mijlen verdienen.

De kost in Marriott points is afhankelijk van de categorie van het hotel en van het aantal mijlen dat je erbij wil.

vb : 7 nachten in een categorie 5 hotel kost je via deze optie 200 000 punten en kan je 50k AAmiles op leveren (of 35k Miles&More miles , of 55k Milage Plus ==> 10% bonus)

Als je er voor opteert om meer mijlen binnen te halen, kan je voor dezelfde 7 nachten 270 000 punten indienen en 120k AAmiles verkrijgen. De meerkost van 70k Marriott punten wordt hierbij gewaardeerd aan 1:1 tov de AAmiles.

Zie : marriott.com/rewards/usepoints/morepack.mi

Ter info, een reward night in een categorie 5 hotel kost je standaard 25k Marriott punten. De vijfde reward nacht is gratis. 7 nachten in een categorie vijf hotel komt dus op 25k x 6 = 150 k Marriott punten. Of deze Flight + Hotel packages de meerkost waard zijn is een afweging die je zelf moet maken. Ik betreur het me alleszins dat ik een jaar eerder geen weet had van deze mogelijkheid.

Tagged:

Berichten

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!