Berichten

  • daruda
    daruda

    nice.
    Dit is nog net iets voordeliger dan points + cash boekingen zeker?

  • Chris
    Chris

    @daruda beetje maar je moet kijken of je er direct wat mee kan eigenlijk. of voor pointbreaks gebruiken dan kan het sowieso uit. Points+cash is ook risico. je kan beter een paar % meer betalen om gewoon te kopen.

    120000 punten voor 690 USD. als je 2 nachten wilt voor 60k punten wat revenue > 690 is... kan het uit natuurlijk.

  • Chrismeister
    Chrismeister
    edited juni 2016

    Nu is het 0.00575 USD per punt

    points en cash is 0.007 USD per punt (-10k + 70USD)

    tenzij er -15k + 90 USD is dan is het 0.006 USD per punt

  • Chris
    Chris

    @Chrismeister said:
    Nu is het 0.00575 USD per punt
    points en cash is 0.007 USD per punt (-10k + 70USD)
    tenzij er -15k + 90 USD is dan is het 0.006 USD per punt

    ja maar je moet niet te vaak points&cash annuleren voor je account. dus als je punten wilt beter deze paar % meer betalen.

  • MichelK
    MichelK

    Was aan het denken om om 2x 60.0000 punten te kopen en met de 100% bonus is dit dus 240.000 voor 1380 USD.

    Even hotel New York is 40.000 punten en dus goed voor 6 nachten.
    normaal 1923 USD.

    Of is dit iets dat jullie niet zouden doen?

  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    ik neem aan dat je dit met 2 accounts gaat doen dan?
    Als je die punten voor NY gaat gebruiken is dat idd de goedkoopste optie, denk ik

  • Aaron
    Aaron

    @MichelK said:
    Was aan het denken om om 2x 60.0000 punten te kopen en met de 100% bonus is dit dus 240.000 voor 1380 USD.

    Even hotel New York is 40.000 punten en dus goed voor 6 nachten.
    normaal 1923 USD.

    Of is dit iets dat jullie niet zouden doen?

    Je moet natuurlijk een beetje afwegen of het ook niet interessant zou zijn de prijs van $1923 te betalen en daar 20.000 punten + bonuspunten voor Accelerate of een dergelijke promotie voor te krijgen. Voor een korting minder dan 40 à 50% zou ik dat persoonlijk niet overwegen.

  • Chris
    Chris

    @Aaron said:

    @MichelK said:
    Was aan het denken om om 2x 60.0000 punten te kopen en met de 100% bonus is dit dus 240.000 voor 1380 USD.

    Even hotel New York is 40.000 punten en dus goed voor 6 nachten.
    normaal 1923 USD.

    Of is dit iets dat jullie niet zouden doen?

    Je moet natuurlijk een beetje afwegen of het ook niet interessant zou zijn de prijs van $1923 te betalen en daar 20.000 punten + bonuspunten voor Accelerate of een dergelijke promotie voor te krijgen. Voor een korting minder dan 40 à 50% zou ik dat persoonlijk niet overwegen.

    Ben ik het mee eens. Verder moet je ook nog meerekenen of je eventueel al status hebt en/of de punten nacht eventueel extra's geeft. Moet je ontbijt bv alsnog bij betalen? etc etc.

    Ikzelf zou het niet doen. Maar ik zou ook geen 1923 USD betalen voor 6 nachten :-)

    Het is echt persoonlijk afhankelijk van je status en oa de accelerate ook.

  • MichelK
    MichelK

    Heb reeds platinum en wordt toch weer verlengd door ambassador te vernieuwen. Dacht dan ook voor de rebate optie te gaan om hiermee nog punten te recuperen.

    1980USD is idd toch wat veel om te spenderen. 1380USD is nog veel maar gaat nog tegenover de prijzen van andere hotels. Blijf ook nog een 7ste nacht met punten die ik al heb.
    Kan weinig goedkopere prijs/kwaliteit /ligging opties vinden voor NY.

  • Jelle
    Jelle

    1380 USD voor 6 nachten in New York op een goede locatie in een super hotel vind ik persoonlijk best oke.

  • claenen
    claenen
    edited juni 2016

    2K USD is trouwens 200.000 punten (zonder elite bonus)

    Persoonlijk geef ik NY niet veel geld aan hotel. Enkel bij bonus package. Als je goed zoekt vallen de prijzen vaak nog al mee (zeker buiten Manhattan - 15-20 min max van Times Square). De meeste kamers zijn toch relatief klein of echt duur als je ruimere kamer wil.

  • daruda
    daruda

    2K USD is trouwens 200.000 punten
    => euh? 0'tje teveel

  • claenen
    claenen

    @daruda klopt! Ff verkeerd gekeken. 10 punten per USD :s

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!