Curaçao

vkpeter
vkpeter

Ga binnenkort naar Curaçao, is iemand hier al geweest, tips?

Ze hebben wekelijks een rechtstreekse vlucht van AMS en DUS

Berichten

  • Mark
    Mark

    Vluchten vanaf AMS gaan dagelijks. Zowel KLM als TUI hebben minimaal één vlucht per dag. Airberlin vliegt op dinsdag en zaterdag vanaf DUS.
    Tips zijn er zat!

    Prettige vakantie!

  • kristof
    kristof
    > 50 keer geweest ;-) Laat ons zeggen dat het eiland iedereen content kan stellen, welke interesse je ook mag hebben.

    Dus mss even verduidelijken wat je precies wil van je vakantie.

    Om nog effe verder algemeen aan te vullen; zet je opt terras naast de Pontjesbrug en bekijk het dagelijkse leven met een frisse pint of whatever in je hand. Zo zie je eveneens de grote schepen in en uit de binnenhaven varen wat soms echt impressionant is.

    Verken effe Kura Hollanda.

    Je kan eveneens openbaar vervoer nemen naar elke uithoek van het eiland.

    Op zondag neem je een picknick mee naar Kleine Klip beach en geniet van al de locale die ter plaatse liggen te bbq'en.

    De "Curacao likeur" distillerij kun je eveneens gaan bezoeken. Niet echt de moeite imho.

    Weet niet of het nog mogelijk is maar een dagtrip naar Bonaire was altijd plezant.

    Als duiken je ding is dan kun je hier makkelijk een paar weken u amuseren.

    Nightlife is indien gewenst zeeeeeeer intens maar niet altijd even veilig;-/

    Zolang ze Dushi tegen je zeggen is alles ok, beginnen ze met Kiko dan zou ik al iets minder op m'n gemak zijn...

    Enjoy de gouden tanden, de creoolse keuken, het grappige Papiamento,...
  • kristof
    kristof
    Leuke tip die ik vergeten melden was is Papagayo Beach Club. Super om lekker te relaxen!
  • Katrien
    Katrien

    ivm "dagtocht naar Klein Curacao": voor mij was dit totale ontgoocheling. Het is wel jaaaren geleden, maar uiteindelijk is het gewoon een bomvolle boottocht naar een eiland, enkel voor een strand daar.
    Misschien is dit ondertussen veranderd?

    De duiken die ik daar deed, waren wel goed.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!