Turkish Airlines compensatie

Jelle
Jelle
edited februari 2016 in Reiservaringen

Ik zal even kort schetsen;:

2 weken geleden Tokyo-Istanbul gevlogen. Entertainment system (dat ik trouwens heel beperkt vond al) viel na ongeveer 5 uur en werkte pas terug voor iedereen 20 minuten voor landing. +6u dus zonder entertainment systeem.

Heb Turkish om compensatie gevraagd, ook voor mijn vriendin aangezien we beide TK lid zijn (wel met 0 miles maar goed)

Hieronder hun antwoord, mij lijkt het heeeeel mager voor 2 personen, wou ff jullie mening vragen.
Bij Turkish kosten 1000 miles 30 USD ter referentie.

We have received your message dated 7th February 2016.

Firstly, we like to share our sorrow for customer dissatisfaction, we would like for you to know that the inconvenience you experienced deeply saddens us, too.

We apologize for your having to travel in a malfunctioning seat on on the TK0051 Tokyo/Istanbul flight and for the difficulties you experienced due to this.

In our investigation, we have determined that the malfunction was put on file thanks to the feedback you provided during your journey and has been fixed after the flight.

We hope you do not encounter such inconveniences again, and we would like to express our apologies with 5000 miles.

We again apologize for the inconvenience you experienced, and hoping to host you, our valued passenger, in flawless fashion on your future travels, we are respectfully yours.

Yours Sincerely,

Berichten

  • Dima
    Dima

    5000 miles is eigenlijk een zeer goede compensatie. Ik vermoed dat je in Y vloog?

  • Jelle
    Jelle

    Economy met de Japan deal van half jaar geleden idd.

    5000 miles per persoon een goede deal of 2500 per persoon ook? Is het 'done' om gewoon een money voucher ge vragen in de plaats voor korting op toekomstige vlucht in de plaats van miles omdat we toch niet bij turkish sparen?

  • Antoine
    Antoine
    edited februari 2016

    Ik zou in het vervolg je claims niet voor verschillende personen tegelijk vragen.
    5000 lijkt me niet slecht. Ter vergelijking, ik heb ooit 4 000 van Air France gehad voor geluid dat niet werkte

  • Dima
    Dima

    Ja, 5K per peroon. En vergeet niet: miles van TK zijn meer waardevol dan die van AF ;-)
    2.5K per persoon is minder goed.

    Geld vragen is eigenlijk not done. Zeker als je gebruik gemaakt hebt van een "deal".

  • Jelle
    Jelle

    Goed dan vraag ik de 5000 per persoon. Is de eerste keer dat ik zoiets doe dus had niet meteen een idee of het een eerlijke compensatie was of niet. Thanks voor de input!

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!