Samsonite Lite Bizz Upright handbagagetrolley op ibood

Emmy
Emmy

Te koop tot middernacht: Samsonite Lite Bizz Upright handbagagetrolley
Voor zij die interesse hebben.
186€ aan huis geleverd.

http://www.ibood.com/home-living-be/nl/product-specs/8024/18340/samsonite-lite-bizz-handbagagetrolley.html?utm_source=email&utm_medium=newsletter&utm_campaign=date_be

Ik denk dat het een goede prijs is. Correct me if i'm wrong.

Berichten

  • Dima
    Dima

    180€ is nog steeds best veel. Hij weegt ook 2.4kg en is bv. te groot voor Ryanair. En door de hardshell kun je het er dus ook niet even in forceren. Het is trouwens een oud model dat Samsonite niet meer maakt. Ik dacht dat ik ze in de solden ook gezien had in Inno voor -50% (en nog 10€ bonnen per 50€ )

    BTW: ik weet niet waarom wij belgen zo houden van Samsonite. Bijna overal staat die helemaal onderaan in de rating, vooral laatste paar jaar is de kwaliteit heeeeel sterk achteruit gegaan. Kan even de survey niet vinden, maar het was een redelijk grote waarbij de retailers gevraagd werden over hoe tevreden klanten zijn en hoeveel garantiegevallen / defecten er zijn bij verschillende merken. Samsonite en American Tourister stond echt zo goed als helemaal onderaan.

  • Antoine
    Antoine

    Persoonlijk ben ik eigenlijk wel tevreden over de 3 Samsonites die ik thuis heb. Ik heb instapmodellen, maar die doen het al jaren perfect

  • Jelle
    Jelle
    edited februari 2016

    @Dima said:
    180€ is nog steeds best veel. Hij weegt ook 2.4kg en is bv. te groot voor Ryanair. En door de hardshell kun je het er dus ook niet even in forceren. Het is trouwens een oud model dat Samsonite niet meer maakt. Ik dacht dat ik ze in de solden ook gezien had in Inno voor -50% (en nog 10€ bonnen per 50€ )

    BTW: ik weet niet waarom wij belgen zo houden van Samsonite. Bijna overal staat die helemaal onderaan in de rating, vooral laatste paar jaar is de kwaliteit heeeeel sterk achteruit gegaan. Kan even de survey niet vinden, maar het was een redelijk grote waarbij de retailers gevraagd werden over hoe tevreden klanten zijn en hoeveel garantiegevallen / defecten er zijn bij verschillende merken. Samsonite en American Tourister stond echt zo goed als helemaal onderaan.

    Welke stond op 1 :) ? Moet nu wel zeggen dat ik eigenlijk ook niet klaag over mijne.

  • Dima
    Dima
    edited februari 2016

    Ik heb ook Samsonite in huis, maar het was een interessante conclusie. Vooral blijkbaar last van scheuren langs de naden / hoeken en kapotgaande ritsen. Ik moet wel zeggen: op mijn Samsonite koffer die amper 3 reizen meegemaakt heeft zijn 2 ritsen al kapot (buitenzakje en een binnenrits). En dat voor een valies van 250€...
    De beste waren Eagle Creek en Tumi als ik het me herinnen.

    Nog een andere bron: http://www.consumerreports.org/cro/luggage/buying-guide.htm Hier zeggen ze identiek hetzelfde. Hier vermelden ze ook Briggs&Riley. Niet goedkoop, maar wel echte garantie.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!