Rechtstreekse vlucht Brussel-Miami en retour voor 300 eur

Antoine
Antoine
edited oktober 2015 in Deals Deals Deals

Jetairfly heeft voor verschillende data in oktober retourvluchten voor 300 eur vanuit Brussel

vb zaterdag 24/10 vertrek en retour 30/10

Link

Berichten

  • Christophe
    Christophe

    Deze prijzen komen elk jaar tegen eind oktober terug en zijn zeer voordelig. Mits wat extra kosten. Ik zou wel de comfort class bij boeken want anders wordt het toch een lange zware vlucht.

  • Chrismeister
    Chrismeister

    Christophe zei: Deze prijzen komen elk jaar tegen eind oktober terug en zijn zeer voordelig. Mits wat extra kosten. Ik zou wel de comfort class bij boeken want anders wordt het toch een lange zware vlucht.

    hmm, héél interessante opmerking, voor €178 extra kan je premium eco vliegen, de totaalprijs komt dan uit op €477 wat extreem weinig is

  • Jelle
    Jelle

    Praten we dan over eten inclusief en zijn er ook tv schermen? Heb nog nooit lange afstand met jetair gedaan dus zou het niet weten. Maatschappij wekt bij mij een soort van Ryanair gevoel op. Could be wrong though

  • Christophe
    Christophe

    Het ryanair gehalte ligt inderdaad vrij hoog maar in premium comfort is het best aangenaam. Het eten is basic maar best lekker. Extra's zoals een borrel bij de koffie moet je wel zelf vragen. Het IFE is ook niet zo uitgebreid en soms op draagbare toestellen. De vluchten gebeuren wel met de dreamliner dacht ik, toch al wat beter dan vroeger denk ik.

  • Antoine
    Antoine

    Vluchten zijn met een 767 als ik me niet vergis

  • kristof
    kristof

    Je zal idd eens moeten nakijken welke toestellen deze route vliegen aangezien op 787 iedereen een IFE heeft (eco en eco+). Op 767 is dat niet het geval.
    In eco+ krijg je voordelen als aparte check in, krant die je digitaal kan downloaden, champagne als apero, alcohol gratis tijdens de vlucht, keuze van warme maaltijd,... Comfort kits en security fast lane weet ik niet zeker meer maar kan je zeker op de site terug vinden...
    Het verschil in beenruimte is niet extreem maar voor langere vluchten best aangenaam.

  • Christophe
    Christophe

    De schermen zijn wel geregeld buiten werking bij jetairfly (al twee keer meegemaakt). Bij eco+ krijg je dan wel een draagbaar toestel. Is er ook geen loungetoegang mogelijk?

  • Chrismeister
    Chrismeister

    ik weet niet de betrouwbaarheid van deze website, maar dat vond ik:
    http://www.vluchtschemas.nl/vluchtschemasjetairfly.html

    blijkbaar tem eind oktober 788 vanaf dan 76W

  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    idd dat klopt

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!