NYC met *A in economy: welke vlucht kiezen?

doddel
doddel

Voor een terugvlucht uit NYC naar Europa heb ik (voor ong dezelfde prijs) keuze uit:

Brussels Airlines met hun A330
Lufthansa met A340 of 747
United met 767

extra criteria: wie geeft me grootste kans op upgrade (ben gold bij Turkish)?
miles verzamelen via M&S of M&B

Berichten

  • daruda
    daruda

    Welke upgrade bedoel je dan?

  • wimbor
    wimbor

    Operational upgrade bedoelde @doddel wellicht. Amerikaanse carriers hebben meestal een systeem waarbij ze hun eigen elites eerst upgraden, dus ik zou denken dat bij United de upgrade kans het kleinste is.

  • doddel
    doddel

    hmm, merk net dat bijna alle vluchten die ik zou kiezen 0 of 25% miles oplevert

    misschien toch maar voor SAS gaan, maar hun economy schijnt slecht te zijn

  • doddel
    doddel

    of beetje meer betalen voor premium economy met lufthansa. Heb dan keuze tussen 747 of A340
    Mag niet voor business gaan omwille van terugbetalingsregels, premium economy mag wel

  • wimbor
    wimbor

    @doddel said:
    hmm, merk net dat bijna alle vluchten die ik zou kiezen 0 of 25% miles oplevert

    misschien toch maar voor SAS gaan, maar hun economy schijnt slecht te zijn

    Ben vorige keer naar ORD gevlogen met SAS en ik vond dat in ieder geval veel beter dan US Airways, met betere stoelen en vooral de vorm van hun hoofdsteunen. Ik vind SAS wel OK omdat het no-nonsense efficient is met passagiers die zich gedragen en meewerken. Er is in economy wel niets inbegrepen van eten of drinken.

    Op retourvlucht operational upgrade naar Premium Eco gekregen. Was weliswaar middle seat tussen een niet-sprekend koppel dat blijkbaar bij hun seat allocation een plaats hadden opengelaten in de hoop dat die zou vrijblijven. Niet dus. :-)

  • daruda
    daruda

    hmm, die operational upgrade, is die kans groot? Lijkt mij toch eerder zeer exclusief niet? (ben zelf ook elite bij Turkish)

  • wimbor
    wimbor
    edited februari 2016

    @daruda said:

    hmm, die operational upgrade, is die kans groot? Lijkt mij toch eerder zeer exclusief niet? (ben zelf ook elite bij Turkish)

    wellicht had ik idd gewoon veel geluk, maar ik wilde maar aangeven dat het niet onmogelijk is op andere airlines. Maar het is gewoon een loterij eh, er echt op rekenen kan je niet. Tenzij je Amerikaanse elite bent op Amerikaanse vluchten waar er upgrade lists en zo zijn. En dan nog...

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!