BRU/ZYR-SEA met KLM/Skyteam JV vanaf 280€

2

Berichten

  • Antoine
    Antoine

    Je kan ipv ZYR ook BRU nemen voor Delta. Prijzen vergelijkbaar, maar voor mensen die Delta Miles sparen zoals ik (omdat die GEEN vervaldatum hebben), tellen de treinen niet mee

  • Gert
    Gert

    Reeds mooie prijs vanuit estonia. Idd nu oktober;
    Heb wel het idee dat er nog mooie prijzen komen, hopelijk ook in juni.
    Als iemand iets tegenkomt altijd welkom.

  • Gert
    Gert

    Krijg wel wat stress, prijzen naar Miami in juni nu al aan 510€.
    Al 2 weken alleen maar stijgingen, nu al meer dan 100€ meer.
    Naar welke prijs gaat dat gaan .
    Zal ik te laat geboekt hebben?
    Blijven wachten op promo?

  • Antoine
    Antoine

    @Gert said:
    Krijg wel wat stress, prijzen naar Miami in juni nu al aan 510€.
    Al 2 weken alleen maar stijgingen, nu al meer dan 100€ meer.
    Naar welke prijs gaat dat gaan .
    Zal ik te laat geboekt hebben?
    Blijven wachten op promo?

    Ik zou niet wachten als je data weinig flexibel zijn.
    De beste tarieven voor Intercontinentaal zijn meestal tussen 3 en 6 maanden op voorhand. Airlines komen niet met goede last minute of last second prijzen (behalve soms Jetairfly)

    Kijk misschien ook eens op Kayak om te zien wat zij voorspellen voor de prijs

  • Jelle
    Jelle
    edited februari 2016

    Natuurlijk ook probeer eens te kijken op verschillende browsers, verwijder regelmatig je cookies, check ook eens mobiel ipv desktop.

    Hoe meer je bepaalde data gaat zoeken op een bepaalde site hoe duurder het meestal wordt omdat een website a.d.h de cookies onthoudt wat je bezoekt en daardoor de prijzen eerder stijgen bij een terugkerende bezoeker om ze aan te zetten tot kopen "voor ze nog duurder worden" dan bij een first time looker.

  • daruda
    daruda

    chrome incognito..

  • Chrismeister
    Chrismeister

    @Jelle said:
    Natuurlijk ook probeer eens te kijken op verschillende browsers, verwijder regelmatig je cookies, check ook eens mobiel ipv desktop.

    Hoe meer je bepaalde data gaat zoeken op een bepaalde site hoe duurder het meestal wordt omdat een website a.d.h de cookies onthoudt wat je bezoekt en daardoor de prijzen eerder stijgen bij een terugkerende bezoeker om ze aan te zetten tot kopen "voor ze nog duurder worden" dan bij een first time looker.

    Volgends mij hebben cookies geen invloed op een meta-search engine resultaten. Dat komt volgens mij enkel maar voor op de OTA's

  • Chrismeister
    Chrismeister
    edited februari 2016

    @Gert

    Als je erg zorgen maakt, kun je eens wat details geven, dan kijken we eens mee! :)

    Ik denk aan flexibiliteit data, flexibiliteit luchthavens en welke prijs je op mikt?

    zaterdag 4/6 - zaterag 18/6 - €470 met jetairfly

  • Gert
    Gert

    Vertrek 22 juni , terug 2 juli.
    Liefst vertrek Brussel.
    Prijs 1 maand geleden aan 400 euro. Die prijs was goed te doen, maar dacht zeker er komen nog promo's

  • Chrismeister
    Chrismeister
    edited februari 2016

    @Gert said:
    Vertrek 22 juni , terug 2 juli.
    Liefst vertrek Brussel.
    Prijs 1 maand geleden aan 400 euro. Die prijs was goed te doen, maar dacht zeker er komen nog promo's

    Je kan niet op 21 juni vertrekken? dan is het 470 met jetairfly
    Of hou deze vluchten ook zeker in het oog, hoe de prijs fluctueert

    (Hou ook rekening met de foodcost bij een overstap)

  • Antoine
    Antoine

    @Gert said:
    Vertrek 22 juni , terug 2 juli.
    Liefst vertrek Brussel.
    Prijs 1 maand geleden aan 400 euro. Die prijs was goed te doen, maar dacht zeker er komen nog promo's

    Ik zou niet op promo rekenen. en als er promo's zijn moet dit ook nog perfect in je planning passen.
    400EUR was een scherpe prijs, aan jou de keuze om te gokken op promo of daling of the boeken rond 500EUR

  • Gert
    Gert

    Ga voor de vlucht nu van delta aan 497€
    Hoe pak ik dit aan als leek?
    Dien ik eerst een airline loyalty aan te maken.
    Welke raden jullie in dit geval aan voor de meeste Miles.

  • michelvst
    michelvst

    Een programma kiezen kan je altijd nadien nog. Welke je kiest hangt van veel factoren af, onder andere ook in welke klasse je de vluchten boekt, hoe vaak je vliegt, enzovoorts. Beste nu is gewoon zorgen dat je je vluchten boekt aan de prijs waarmee je comfortabel bent. Als je de beslissing hebt genomen, dan zou ik zeggen boeken maar.

  • Gert
    Gert

    Kan ik voor 2 personen samen boeken. Of dien ik dat apart te doen.
    Of het programma op aparte namen zetten?

  • Jelle
    Jelle

    @Gert said:
    Kan ik voor 2 personen samen boeken. Of dien ik dat apart te doen.
    Of het programma op aparte namen zetten?

    Je kan beide tickets samen aankopen en later op elke naam een apart frequent flyer programma zetten of indien je frequent flyer program toelaat, kan je alles in 1 familie-account gooien maar niet elk programma biedt deze mogelijkheid.

  • Antoine
    Antoine

    Als je niet vaak vliegt zou ik je miles bij Delta zetten. Dit is één van de enige programma's waar de miles nooit vervallen (in tegenstelling tot KLM, Brussels, ...)
    Kun je eventueel diezelfde vlucht boeken met KLM? dan gaat waarschijnlijk meer miles opleveren bij Delta.
    Als je me de exacte data en vluchtnummers doorgeeft zoek ik dit even voor je uit.

  • Gert
    Gert

    OUTBOUND
    Brussels - Miami 22 June 2016,11:00
    Delta Air Lines,DL81
    Change planes,1h 32m,Atlanta
    Delta Air Lines
    DL1860

    RETURN
    Miami - Brussels 02 July 2016,14:00
    Delta Air Lines,DL64
    Change planes,1h 27m,Atlanta
    Delta Air Lines
    DL80

    Via momondo gevonden

  • Gert
    Gert

    Een 1u27 is dat voldoende om van vliegtuig te veranderen in Atlanta ?

  • Jelle
    Jelle
    edited februari 2016

    Ben er nog niet geweest maar 1,5u lijkt mij overal voldoende om van vliegtuig te veranderen, als ik naar mijn eigen ervaringen kijk.
    Natuurlijk als je van de lounge e.d wil profiteren is het waarschijnlijk iets te kort.

  • claenen
    claenen
    Als je in Amerika tussenstop maakt moet je daar door customs (First point of entry principe), bagage oppikken en terug via Security. Dan kan 1u32 wel eens nipt zijn. Geen ervaring in ATL, wel in EWR. Daar stond lange rij aan customs.
Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!