Status match bij MSC cruises

kristof
kristof
Zonet bevestiging gekregen van MSC cruises dat ze mijn Hilton Diamond matchen met hun MSC gold.
Voor de cruise liefhebbers onder ons best een fijne extra denk ik dan. Geeft een paar perks en altijd 5% korting op je cruise.

Alle info staat op hun site!
Tagged:

Berichten

  • Leo
    Leo

    Goeie tip Kristof, jammer dat hotels mijn levenslange Celebrity Cruises en Royal Caribbean International loyalty status niet matchen, want dan had ik overal het hoogste niveau. Sucks bigtime!

  • Gert
    Gert

    Heb reeds daar 5 % , maar die extra's zijn wel meegenomen. Nu ook in de lounge met de kapitein champagne drinken.
    Door Ambassador kan ik Bij IHG gold worden. Kan ik hiermee dan ook naar MSC gold matchen ? Had begrepen dat er maar 1 match mogelijk is. Misschien dan beter met bv: Hilton matchen.

  • kristof
    kristof
    Ik heb Hilton Diamond genomen, maar had gehoopt op match naar Black (top level). Mss effe een mailtje sturen met een vriendelijke vraag.....
  • Gert
    Gert

    Met een beetje geluk ! Laat maar weten of ze het goedkeuren.

  • Gert
    Gert

    En Kristof is het gelukt naar black?

    Kan je met IHG gold matchen naar naar Hilton en dan ook nog naar MSC ?

  • kristof
    kristof
    Nog geen antwoord gekregen. Ik hou je op de hoogte.
  • kristof
    kristof
    Antwoord gekregen, maar was gewoon opnieuw een link naar m'n nieuwe status, zijnde Gold. Black zal teveel gevraagd zijn....
  • Gert
    Gert

    Das jammer.

    Ik ging eens nazien hoeveel punten ik nog moest halen voor volgende status.
    Nu blijkt er een deel van de punten op mijn vrouw haar kaart te staan.
    Mail gestuurd met de vraag om deze 2 accounts samen te voegen.
    Dit blijkt niet mogelijk te zijn.
    Dus let op als je beide een VISA kaart gebruikt.
    Als mijn vrouw betaald met haar kaart op de cruise, komt dit dus op haar MSc kaart.

  • kristof
    kristof
    Thanks voor de info. Momenteel nog geen MSC cruise op de planning staan maar tis ondertss weer te lang geleden dat we d'r eentje gedaan hebben dus mss eens bekijken. ;)
Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!