Are the old good days back at IHG? Verschillende promo's weer actief

Chris
Chris

Voordat ik de promo nummers hier ga neerschrijven wil ik graag eerst weten hoe men hier erover denkt.

Een jaar of twee terug konden we allerlei promo's stacken, dat was top omdat je dan met 7 stays in een week soms wel 100k punten had of meer.

Nu blijken er weer diverse codes actief te zijn de laatste tijd. Mijn vraag is zijn er mensen die zich voor alles nog aanmelden? zijn er nog verhalen dat je account geschorst wordt?

Tagged:

Berichten

  • Katrien
    Katrien

    Ik heb recent paar codes geprobeerd die circuleerden, maar waren voor mij niet geldig.
    (de 5-years promo lukt ook niet bij mij).

  • bhermans
    bhermans

    Ik heb mij in het verleden voor alle codes aangemeld en heb er nooit problemen mee gehad.
    Ik heb gehoord van mensen van wie hun account geschorst werd, maar na een belofte om het niet meer te doen, was alles weer ok.
    Ik zou het dus gewoon opnieuw doen. Laat maar komen... ;)

  • Jelle
    Jelle

    @bhermans said:
    Ik heb mij in het verleden voor alle codes aangemeld en heb er nooit problemen mee gehad.
    Ik heb gehoord van mensen van wie hun account geschorst werd, maar na een belofte om het niet meer te doen, was alles weer ok.
    Ik zou het dus gewoon opnieuw doen. Laat maar komen... ;)

    +1

  • Jeroen
    Jeroen

    Als je het hebt over de codes die op LL staan: dat gaat echt van account tot account afhangen, ik kon me niet registreren voor de promo's.

  • claenen
    claenen
    Ik heb problemen gehad dus ik blijf er van af...
  • Chris
    Chris

    @Jeroen said:
    Als je het hebt over de codes die op LL staan: dat gaat echt van account tot account afhangen, ik kon me niet registreren voor de promo's.

    onder andere idd.
    @claenen echt? account gesloten?

    ikzelf blijf er ook vanaf overigens. Te veel risico en hebt way to may points in mn account staan.

  • bhermans
    bhermans
    Die van LL zijn nutteloos idd. Allemaal targetted tegenwoordig.
    Ik snap niet dat ie die nog deelt, heb 'm dat al eens een paar keer gevraagd, maar geen reactie.

    Het zijn dus niet die 4 cijferige codes die terug zijn?
  • daruda
    daruda

    ik blijf er ook vanaf, heb al bpg's & punten, niet de moeite die te verliezen.

  • claenen
    claenen
    @Chris account gesloten maar heropend na beloven niet meer te doen.
  • Chris
    Chris

    Okee, ik ga ze dan hier maar niet delen. Mensen kunnen dan beter zelf zoeken en keuze maken wel of niet.

  • bhermans
    bhermans

    @bhermans said:
    Het zijn dus niet die 4 cijferige codes die terug zijn?

    @Chris ?

  • Chris
    Chris

    @bhermans die ik gezien heb waren 4 of 5 cijfers.
    https://www.ihg.com/rewardsclub/gb/en/offers/promoreg/
    dat is de pagina voor registratie.

    diverse blogs hadden ze er op staan. maar ze zijn wel targeted maar goed ik ga het dus niet testen.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!