KL: BRU-SFO/IAH/IAD/DEN/YYZ - €260

Chrismeister
Chrismeister
edited februari 2016 in Deals Deals Deals
Tagged:

Promotie, maar met klein foutje erbij zodat prijzen nog 50€ lager zijn als normaal:
ook mogelijkheid in paasvakantie

KL: BRU-SFO/IAH/IAD/DEN/YYZ - €260

Tagged:

Berichten

  • Jelle
    Jelle
    Ondanks het feit dat dit een zalige prijs is heb ik echt zoiets van nee ik boek het niet vanwege de airline/alliantie :p what's wrong with me haha
  • Chris
    Chris

    @Jelle said:
    Ondanks het feit dat dit een zalige prijs is heb ik echt zoiets van nee ik boek het niet vanwege de airline/alliantie :p what's wrong with me haha

    lots of wrong !! Skyteam & KL rule ;-) :s

  • bodemvisser
    bodemvisser
    edited februari 2016

    Als reactie op Skyteam :) , met SAS naar Seattle voor 309 euro, ;) , vanuit Amsterdam.

    https://www.kayak.nl/flights/AMS,nearby-SEA,nearby/2016-03-26/2016-03-27

  • Chrismeister
    Chrismeister
    edited februari 2016

    @bodemvisser said:
    Als reactie op Skyteam :) , met SAS naar Seattle voor 309 euro, ;) , vanuit Amsterdam.

    https://www.kayak.nl/flights/AMS,nearby-SEA,nearby/2016-03-26/2016-03-27

    Het is omgekeerd mijns inziens , skyteam reageert op star alliance ;)

  • bodemvisser
    bodemvisser

    100 procent mijlen bij SAS bij A3 :)

  • daruda
    daruda
    Spijtig dat september niet mogelijk is!
  • michelvst
    michelvst
    @bodemvisser mooie mileagerun ;) enig idee van de fare bucket?
  • Jelle
    Jelle
    edited februari 2016

    @Chris said:
    lots of wrong !! Skyteam & KL rule ;-) :s

    Denk dat op het forum niemand zo enthousiast is over skyteam als jij. Alle ervaringen die ik met KLM heb gehad waren gwn slecht vergeleken met alle andere en dat blijft nog steeds wat nazinderen. Betaal met veel meer plezier 300 euro met SAS en een extra verplaatsing naar AMS ipv 250 vanuit Brussel :p joke's on me dan was

    iemand geboekt trouwens?

  • Leo
    Leo

    @Chrismeister said:
    Promotie, maar met klein foutje erbij zodat prijzen nog 50€ lager zijn als normaal:
    ook mogelijkheid in paasvakantie

    KL: BRU-SFO/IAH/IAD/DEN/YYZ - €260

    Bedankt voor de goeie tip. Ik heb geboekt, maar voor mijn heen/terug datums kwam het op €365 pp... niettemin een zeer mooie prijs. Alleen jammer dat het niet mogelijk was om premium te boeken met een dergelijke discount.

    Omdat ik liefst rechtstreeks bij de airline boek, checkte ik eerst Air France. Daar was de heenvlucht €180, en de return €785. Nu vraag ik mij af, was het een promo of een error fare? Staat bij Air France al meer dan 4 uur "ON HOLD". Keeping my fingers crossed!

  • Chris
    Chris

    @Jelle :-)

    Ik moet voor Oneworld en/of *A altijd een positie doen..... nu doe ik dat eigenlijk zelfs voor KLM ook altijd ;-)

  • Chrismeister
    Chrismeister

    @Leo said:

    Bij de meeste boekingswebsites is er herprijsing, echter bij travelgenio/ travel2be niet voor deze KLM fares. Dit was bij de vorige deals ook zo. Je kan deze ook vinden bij .de

    Het was een promo maar de extra korting van €50 is door een fout.

    Je kon waarschijnlijk wel je vlucht boeken bij KLM, promo was geïnitieerd door KLM.

    En naar welke bestemming heb je geboekt? :)

  • Leo
    Leo

    SFO, gekozen voor AF vanwege A380 en inch meer seatpitch, wat voor onze lange benen echt wel nodig is aangezien ik er nog niet in geslaagd ben om Seat Plus te boeken.

  • Chrismeister
    Chrismeister

    Van Lux kan nu ook met BA voor €270

    Daarnaast ook Ba gematched in Brussel (was gisteren ook al zo)

  • doddel
    doddel

    tot wanneer kan je vliegen met deze promo's? tot wanneer boeken?

  • Chris
    Chris

    KL vliegt overigens bepaalde data met hun nieuwe dreamliner(s) .........

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!