Star Alliance Gold matchen via Avianca Brazil

2»

Berichten

  • daruda
    daruda

    was maar geldig tot 30/11

  • claenen
    claenen
    TK mensen, TK. Kan het niet genoeg zeggen... 2j geldig, heerlijke lounge en goede redemption chart naar Midden Oosten. En zelfs in economy is het eten best goed!
  • daruda
    daruda

    turkish hun status match is gewijzigd naar een challenge van 4 maand denk ik.

  • claenen
    claenen
    Ah is nieuw dan.
  • daruda
    daruda
    Vrij nieuw inderdaad, komt uit feedback van statusmatcher.com:


    Welcome to Miles&Smiles Turkish Airlines' advantageous Frequent Flyer Programme. Elite card trial period will be valid for 4 months. As of start date of elite membership within 4 months trial period one international Turkish Airlines flight should be realised for extending your card validity date to 1 year, if 15.000 status miles accumulate at the end of the first year elite membership will extend 1 year more and the total validity date will be 2 years.
  • claenen
    claenen
    Nog steeds een goede deal. Er zijn vaak error fares of goedkope tarieven bij TK en als je slim een business Class boekt heb je die 15k makkelijk. Zeker als je Elite status krijgt tijdens challenge.
  • Tim
    Tim
    Iemand het nummer al eens proberen toe te voegen aan een SN reservatie?
  • disillusionedTM
    disillusionedTM
    Yup. Als je belt kunnen ze het erop zetten. Mr werkt niet echt. Een screenshot vd kaart is wel voldoende om de lounge binnen te geraken.
  • Tim
    Tim
    Ik ben inderdaad binnen geraakt, maar ook aan de lounge konden ze mijn gegevens niet vinden.. Redelijk lastig om iedere keer lounge agent te moeten overtuigen dat dat verfrommeld papiertje wel degelijk geldig is..
  • disillusionedTM
    disillusionedTM
    Je moet ze duidelijk maken dat Avianca Brasil - O6 - Club Amigo niet hetzelfde is als de Avianca - AV - Lifemiles, of andere incarnaties. Eens ze op O6 kijken vinden ze het in de database.
Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!