Street-art niet direct. ze hebben UBER ... scheelt behoorlijk in kosten en betaal je niet te veel.
neem bv uber naar boven naar het kasteel en loop vanaf daar weer terug naar de andere kant van het water.
de andere kan, het is erg compact dus wandelen is beste.
er moet, en ben even de naam kwijt, een super mooie oude bibliotheek zijn. ben er zelf niet geweest.
Ben gisteren gaan eten in Pasta Fresca in het centrum van de stad. Was best lekker en verzorgd!
heb in totaal voor 3 gangen menu (voor, hoofd, dessert) met 3 glazen wijn en koffie ongeveer 22 euro betaald.
Street-art niet direct. ze hebben UBER ... scheelt behoorlijk in kosten en betaal je niet te veel.
neem bv uber naar boven naar het kasteel en loop vanaf daar weer terug naar de andere kant van het water.
de andere kan, het is erg compact dus wandelen is beste.
er moet, en ben even de naam kwijt, een super mooie oude bibliotheek zijn. ben er zelf niet geweest.
Je kan ook veel te voet doen, zo groot is Praag niet...
Is i e buurt waar je makkelijk naartoe wandelt vanaf h kasteel.
Yep die had ik al gevonden. Toch bedankt
Nog tips van de foodies onder ons?
Ga daar binnenkort de Praag dinner boottocht doen.
Misschien een idee. Zal Laten weten hoe deze is verlopen.
Bij mij blijft Café Imperial 1 vd mooiste café's die ik ooit bezocht heb.
Je bent dan ook nog niet op veel plekken geweest he Kristof ;-)
True
Ben gisteren gaan eten in Pasta Fresca in het centrum van de stad. Was best lekker en verzorgd!
heb in totaal voor 3 gangen menu (voor, hoofd, dessert) met 3 glazen wijn en koffie ongeveer 22 euro betaald.
Steaks: George Steak House......oh die is echt goed!!!
Japans: Buddha Bar
en er was altijd Bar-rock (de straat van oude plein naar intercon) maar volgens mij is die dicht.
in alle: reserveren echt nodig.
Prague Beer Museum is ook een aanrader. Misschien niet in de zin van eten, maar is wel leuk om verschillende soorten bier te proeven
Qua eten, ik heb in Praag enkel kleine(re) lokale restaurants bezocht en heb altijd superlekker gegeten.