Prijs is van Amsterdam, Brussel was al 700 tenzij met Aeroflot Ze hebben net geboekt van AMS. Op zich geen slechte prijs natuurlijk maar als je weet dat het voor minder dan 400 kon Ze zullen volgende keer wel luisteren haha
@Jelle said:
Prijs is van Amsterdam, Brussel was al 700 tenzij met Aeroflot Ze hebben net geboekt van AMS. Op zich geen slechte prijs natuurlijk maar als je weet dat het voor minder dan 400 kon Ze zullen volgende keer wel luisteren haha
Standaard reactie van mensen om direct te boeken als deal gepasseerd is, dit is eigenlijk nooit de juiste oplossing, zeker als je nog wat tijd hebt. Meestal is er dan een overkill van prijshoogte
DUS - BOS - €325
ik was net aant zoeken voor JFK.
Vanuit ZYR ook vrij goedkoop in april (285€ pp)
http://www.kayak.it/flights/BRU-JFK/2016-04-05/JFK-BRU/2016-04-12/2adults
(wel niet zomer, alle maanden buiten juli augustus)
ik denk wel een ghostfare, KLM heeft laatste tijd weer veel problemen, kan zijn dat je hem met sommige otas wel erdoor krijgt
lax van brussel staat ook goedkoop nu
iemand interessante deals naar IAD tegengekomen voor eind juni/begin juli?
Hopelijk heeft hij dat reeds gedaan want deze delta sale was een eendagssale volgens USA uren, en de sale is nu al afgelopen
Nope helaas. Ik had nog gezegd het meteen te doen maar ja.
Staat nu aan 540. Zou van 26 maart tot 2 april zijn als iemand cheaper vindt?
uitwijken naar AMS lukt nog denk ik
Standaard reactie van mensen om direct te boeken als deal gepasseerd is, dit is eigenlijk nooit de juiste oplossing, zeker als je nog wat tijd hebt. Meestal is er dan een overkill van prijshoogte
True als is 550 in de paasvakantie naar LA best oké. Zeker als dit mensen zijn die ryanair tickets van 150 euro naar Boekarest een goeie deal vinden
Ze hebben ook geboekt met mijn m&m MC dus hoe meer hoe beter
PAR - SEA - €381 begin juli met AA
PAR - ATL - €354 juli
Ook DTT en MSP goedkoop, maar één ota