Parkeren Brussels Airport

2

Berichten

  • Darrow
    Darrow
    Ik ga het riskeren voor iets meer dan een weekje :)
  • Dima
    Dima

    Je kan ook bij IKEA parkeren en van daar de bus nemen (10-15min)

  • michelvst
    michelvst
    Station Vilvoorde, 10 euro voor 1 week, bus naar luchthaven stopt voor het station, ongeveer 20 minuutjes. Neem wel voldoende klein geld mee want de automaat accepteert enkel munten.
  • Katrien
    Katrien

    Die bus van Crown Plaza Airport: daar is volgens mij een overeenkomst met de bedrijven van de buurt. Want die stopt op e paar plaatsen tussen het hotel en de luchthaven. Je kan daar volgens mij ook opstappen.

  • Darrow
    Darrow
    Ik heb recht voor de CP geparkeerd en hoop dus op een beetje sociale controle. De shuttle stond te wachten maar de gewone lijnbus is zeker zo handig. Bushalte ligt 100m verder, letterlijk 30 seconden wachten op bus, 2-3 min rijden en ik stond aan de luchthaven.
  • Katrien
    Katrien

    Ter info. Crowne Plaza Brussels airport heeft zijn shuttle dienst (tijdelijk) zwaar ingekrompen. Enkel nog i d week. E paar uren i d voormiddag en e paar uren i d late namiddag. Ik heb d details indien geinteresseerd.

  • Antoine
    Antoine

    @Katrien said:
    Ter info. Crowne Plaza Brussels airport heeft zijn shuttle dienst (tijdelijk) zwaar ingekrompen. Enkel nog i d week. E paar uren i d voormiddag en e paar uren i d late namiddag. Ik heb d details indien geinteresseerd.

    zou je ze hier kunnen posten?

  • bhermans
    bhermans
    edited april 2016

    Zondagmorgen om 4u met de shuttle van Novotel naar de luchthaven gereden. Ik was verbaasd dat ze reden op dat tijdstip.
    Jammer genoeg zijn ze iets strenger met het oppikken van passagiers aan de luchthaven. Zonder hotel reservatie geraak je er niet op.

  • Katrien
    Katrien

    Shuttle service from Crowne Plaza Brussels Airport Hotel located at parking 16 (50 meters to the left)

    The shuttle interval is approximately 30 minutes, departure 0.10 and 0.40. Average travel time
    is 20-25 minutes.

    Monday-Friday

    Crowne Plaza Brussels Airport to Brussels Airport
    Morning : 6.00 AM – First departure until last departure to Airport 09.30 AM
    Evening : 3.00 PM – First departure until last departure to Airport 06.30 PM

    Brussels Airport to Crowne Plaza Brussels Airport
    Morning : 6.15 AM – First departure until last departure to Airport 09.45 AM
    Evening : 3.15 PM – First departure until last departure to Airport 06.45 PM

    Saturday-Sunday (no shuttle)

  • flrvt
    flrvt

    @Katrien merci voor de info

    Weet er iemand of deze info nog steeds correct is? Of is de shuttleservice ondertussen hersteld naar hoe het ervoor was?

  • bhermans
    bhermans

    @flrvt said:
    Weet er iemand of deze info nog steeds correct is? Of is de shuttleservice ondertussen hersteld naar hoe het ervoor was?

    Ik ben er woensdag. Ik zal eens checken.

  • Stijn_A
    Stijn_A

    En, gecheckt?

  • Katrien
    Katrien

    de shuttle service werkt al sinds lang terug volgens de vroegere timetable.
    in de week: start 06:00 A.M tot 21:40
    in het weekend: ochtends en s avonds steeds tussen 6 en 21:40

  • Klingsor
    Klingsor

    Het komt er dus eigenlijk op neer dat de prijzen op de luchthaven zelf absoluut buitensporig zijn.
    En ja, dan moet een mens inderdaad inventief zijn...

  • claenen
    claenen

    @Klingsor said:
    Het komt er dus eigenlijk op neer dat de prijzen op de luchthaven zelf absoluut buitensporig zijn.
    En ja, dan moet een mens inderdaad inventief zijn...

    Wat noem je buitensporig? Als je gaat shoppen zijn de prijzen van parkings vergelijkbaar. Er zijn goedkopere alternatieven met shuttlebus en eigenlijk zijn er op P3 altijd wel promoties vanaf week parkeren, waardoor het verschil met verder afgelegen mogelijkheden kleiner is (zeker als je bedenkt wat het gemak is van recht de luchthaven in te wandelen).
    Ben nog steeds een voorstander van openbaar vervoer. Maakt het makkelijker en meestal sneller op drukke periodes. Ben sowieso al geen fan van geld uitgeven om mijn wagen ergens paar dagen te laten staan.

  • Nico_T_
    Nico_T_

    Met de motor is parkeren gratis ;)

  • Koja78
    Koja78

    @claenen openbaar vervoer is merkbaar duurder als je met meerdere personen reist

  • Leo
    Leo

    Ik heb onlangs €126 betaald voor 22 dagen bij de Reservation Zone van Interparking, dit komt op €6 per dag wat ik gewoonlijk ook betaal nabij Schiphol. Aangezien mijn partner en ik geen fans zijn van openbaar vervoer komt dit nog altijd voordeliger uit dan een shuttle dienst, en hoeven we ook niet op de chauffeur te wachten. Echt goedkoop is het niet maar dat geldt voor iedere luchthavenparking.

  • claenen
    claenen

    Ik verkies nog steeds openbaar vervoer. Al begrijp ik de motieven van anderen. Maar voor 3 weken verlof vind ik eigenlijk elke euro die ik betaal om mijn wagen gewoon ergens te laten staan duur. Heb wel het geluk dat ik vlakbij werk en ik eigenlijk zo goed als enkel de Diablo tax betaal. Wat tov ticketprijs wel 3,5x duurder is.
    Als je parkeert op parking raad ik Lock of VIP aan aangezien die afgesloten zijn. De andere parkings zijn volgens mij voor iedereen toegankelijk en er wordt veel ingebroken in auto's. Heb er jaren vakantiewerk gedaan en jammer genoeg vaak gezien. Zelfs ondanks de goede beveiligingsmaatregelen en dagelijkse politie patrouilles. Als je al ergens parkeert doe het dan zo dicht mogelijk bij de inkomhal in het zicht van camera's :)

  • doddel
    doddel

    Heb je nog steeds die extra beveiliging tussen station en termkinal? Zoja, is de trein echt wel vervelend. Heb er eens een half uur gestaan, en dat was met nauwelijks een wachtrij. Belachelijk

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!