Ticket class

mgo72
mgo72

Hello,

Waar kan je tegenwoordig je class bekijken bij tickets? Vooral SN kan ik de class niet bepalen bij ticketing via Rumbo, online checkin.

nodig om te weten of ik het op Turkish zet of niet.

Bedankt

Berichten

  • claenen
    claenen

    @mgo72 said:
    Hello,

    Waar kan je tegenwoordig je class bekijken bij tickets? Vooral SN kan ik de class niet bepalen bij ticketing via Rumbo, online checkin.

    nodig om te weten of ik het op Turkish zet of niet.

    Bedankt

    Heb je de goedkoopste SN vluchten? Vergeet TK dan maar :), brengt 0% op.

  • mgo72
    mgo72
    Normaal wel. Maar waar kan ik de class checken?

    Kan ik erna ergens anders claimen? Tk is handig voor mijn Gold-Card
  • claenen
    claenen
    Geen idee waar je dat kan zien. Denk dqt dat niet gaat. Eens geclaimd kan je achteraf uiteraard niet ff veranderen he ;) LH groep is moeilijk om TK status te halen. Die 2 komen niet zo goed overeen en daarom verdien je weinig mijlen.
  • fbruno
    fbruno

    Check My Trip classic gebruiken, dan rechtsboven naar de tab e-ticket receipt gaan, en dan naast je ticketnummer op view details klikken. Daar zie je als het goed is fare basis code. De eerste letter van de fare basis is normaal de boekingsklasse. Kan heel soms verschillen bij boekingen met meerdere airlines of een feedervlucht.

    https://classic.checkmytrip.com/plnext/XCMTXITN/CleanUpSessionPui.action?LANGUAGE=GB&SITE=XCMTXITN

  • daruda
    daruda
    edited januari 2016
    Ik denk zelfs dat de b.gift vluchten van brussels niet op miles & smiles gezet konden worden (fare k dacht ik)
  • mgo72
    mgo72
    Staat gewoon economy via mobiele site. Straks eens op pc kijken.
  • claenen
    claenen

    @mgo72 said:
    Staat gewoon economy via mobiele site. Straks eens op pc kijken.

    Op PC zie je het wel.

  • Jelle
    Jelle
    Kan sn ook altijd even twitteren
Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!