nah, ik moet nog wat korte vluchtjes boeken maar geen tijd vandaag. mss vanmiddag nog even snel kijken. Kan je nog wat extra eraf krijgen via amex bv? of verder niet?
@Chris said:
nah, ik moet nog wat korte vluchtjes boeken maar geen tijd vandaag. mss vanmiddag nog even snel kijken. Kan je nog wat extra eraf krijgen via amex bv? of verder niet?
nee je betaalt extra indien met CC. Maestro is gratis.
Volgens mij zijn ze in de fout gegaan want bij de tickets staat er reeds - 15 euro door korting en hebben ze dus eigenlijk dubbele korting gegeven wat niet de bedoeling was
@Chrismeister said:
Volgens mij zijn ze in de fout gegaan want bij de tickets staat er reeds - 15 euro door korting en hebben ze dus eigenlijk dubbele korting gegeven wat niet de bedoeling was
Ben niet helemaal zeker of dit zo is. Als ik de prijs zie die ze tonen is dit de prijs die ik vanmorgen zag. Toch voor mijn vluchten. Voor BRU-VNO zouden ze dan met korting nog net iets duurder zijn dan op SN site zelf.
kijk ook eens bij de andere Budgetair websites. Op UK site is het 15 GBP korting (bijna 5 EUR meer)
EDIT: code is 15OFFALL en is enkel geldig bij vertrek uit UK zie ik net!
nee je betaalt extra indien met CC. Maestro is gratis.
Mensen werkt ook op enkele vluchten! Boek 2 enkele vluchten ipv retour en ontvang €30 korting! Net enkeltje geboekt voor €2,12!
FR werkt zeker, 4 enkeltjes geboekt, bij Wizz geeft die foutmelding
Weer typisch, zit in Athene, banktoestel niet bij
Niet aan gedacht bij statusrun (Aegean)
@bodemvisser mijn bankkaartlezertje zit standaard in mijn handtas ook op reis.
Ik weet natuurlijk niet of jij over een handtas beschikt
@darrow lukken terugvluchten ook met zelfde code?
Lijkt voorbij te zijn.. Neemt geen codes meer aan bij mij voor enkele vluchten, ook niet met andere gegevens en VPN
Heb 2 minuten geleden nog geboekt voor 9 en 10 april, 2 keer apart voor mij en m'n vrouw en 2 keer 15 euro korting.
Ben niet helemaal zeker of dit zo is. Als ik de prijs zie die ze tonen is dit de prijs die ik vanmorgen zag. Toch voor mijn vluchten. Voor BRU-VNO zouden ze dan met korting nog net iets duurder zijn dan op SN site zelf.
opgepast soms zijn tickets met korting via budgetair duurder dan bij ryanair zelf
Idd. En sommige opties toont de website niet. Was ah kijken voor RT naar Dublin maar is goedkoper via FR
Als het ticket té goedkoop is werkt het ook niet. Het is mij gelukt Eindhoven-Lublin te boeken maar Lublin-Eindhoven werkt niet.
Verdorie dit te laat gezien, heb daarnet juist een vlucht geboekt... Zie dat diezelfde vlucht via Budgetair 30 euro minder is. Bon, lesje geleerd!
voor twee personen BRU - WAW retour 48.66€ per ticket (met bagage!)
tnx for sharing