15 euro korting

bodemvisser
bodemvisser
Alleen vandaag 27/01, 15 euro korting bij Budgetair.be
Actiecode is 15BUDGET
«1

Berichten

  • claenen
    claenen
    edited januari 2016

    kijk ook eens bij de andere Budgetair websites. Op UK site is het 15 GBP korting (bijna 5 EUR meer)

    EDIT: code is 15OFFALL en is enkel geldig bij vertrek uit UK zie ik net!

  • Chris
    Chris

    nah, ik moet nog wat korte vluchtjes boeken maar geen tijd vandaag. mss vanmiddag nog even snel kijken. Kan je nog wat extra eraf krijgen via amex bv? of verder niet?

  • claenen
    claenen

    @Chris said:
    nah, ik moet nog wat korte vluchtjes boeken maar geen tijd vandaag. mss vanmiddag nog even snel kijken. Kan je nog wat extra eraf krijgen via amex bv? of verder niet?

    nee je betaalt extra indien met CC. Maestro is gratis.

  • Darrow
    Darrow
    edited januari 2016

    Mensen werkt ook op enkele vluchten! Boek 2 enkele vluchten ipv retour en ontvang €30 korting! Net enkeltje geboekt voor €2,12!

    FR werkt zeker, 4 enkeltjes geboekt, bij Wizz geeft die foutmelding

  • bodemvisser
    bodemvisser
    edited januari 2016

    Weer typisch, zit in Athene, banktoestel niet bij :/
    Niet aan gedacht bij statusrun (Aegean) :)

  • Emmy
    Emmy

    @bodemvisser mijn bankkaartlezertje zit standaard in mijn handtas :smiley: ook op reis.

    Ik weet natuurlijk niet of jij over een handtas beschikt :tongue:

  • Chrismeister
    Chrismeister

    @darrow lukken terugvluchten ook met zelfde code?

  • bodemvisser
    bodemvisser
    Emmy, weer een les geleerd.. B)
  • Darrow
    Darrow
    edited januari 2016

    Lijkt voorbij te zijn.. Neemt geen codes meer aan bij mij voor enkele vluchten, ook niet met andere gegevens en VPN

  • Chrismeister
    Chrismeister

    Volgens mij zijn ze in de fout gegaan want bij de tickets staat er reeds - 15 euro door korting en hebben ze dus eigenlijk dubbele korting gegeven wat niet de bedoeling was

  • Christophe
    Christophe

    @Darrow said:
    Lijkt voorbij te zijn.. Neemt geen codes meer aan bij mij voor enkele vluchten, ook niet met andere gegevens en VPN

    Heb 2 minuten geleden nog geboekt voor 9 en 10 april, 2 keer apart voor mij en m'n vrouw en 2 keer 15 euro korting.

  • claenen
    claenen

    @Chrismeister said:
    Volgens mij zijn ze in de fout gegaan want bij de tickets staat er reeds - 15 euro door korting en hebben ze dus eigenlijk dubbele korting gegeven wat niet de bedoeling was

    Ben niet helemaal zeker of dit zo is. Als ik de prijs zie die ze tonen is dit de prijs die ik vanmorgen zag. Toch voor mijn vluchten. Voor BRU-VNO zouden ze dan met korting nog net iets duurder zijn dan op SN site zelf.

  • XMAN
    XMAN

    opgepast soms zijn tickets met korting via budgetair duurder dan bij ryanair zelf

  • SvenLuckermans
    SvenLuckermans

    @XMAN said:
    opgepast soms zijn tickets met korting via budgetair duurder dan bij ryanair zelf

    Idd. En sommige opties toont de website niet. Was ah kijken voor RT naar Dublin maar is goedkoper via FR

  • Jenss
    Jenss

    Als het ticket té goedkoop is werkt het ook niet. Het is mij gelukt Eindhoven-Lublin te boeken maar Lublin-Eindhoven werkt niet.

  • l_154
    l_154

    Verdorie dit te laat gezien, heb daarnet juist een vlucht geboekt... Zie dat diezelfde vlucht via Budgetair 30 euro minder is. Bon, lesje geleerd!

  • Emmy
    Emmy
    edited januari 2016

    voor twee personen BRU - WAW retour 48.66€ per ticket (met bagage!)

    tnx for sharing

  • Chrismeister
    Chrismeister
    Heeft iemand de code van budgetair.be van vandaag in zijn mailbox en zou die eens willen delen? :-)
  • bodemvisser
    bodemvisser
    Gewoon ter info, niks aangekregen :/
  • Chrismeister
    Chrismeister
    Kan npg komen, ik jeb. Es en.at iser ook vandaag
Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!