BRU-WAW via LOT €65

2»

Berichten

  • Kim
    Kim

    @Kim said:
    Wie gaat er hier naar WAW effectief dit weekend?

    Mijn avond vlucht van deze zaterdag is gecanceld.. Iemand nog problemen? Ik ging zondag terug vliegen, maar die vlucht hebben ze verplaatst naar volgende week dinsdag.. :| Das nu wel ni de bedoeling, net al een bericht gestuurd via Facebook.

    @daruda ik las net in een ander topic dat je het zelfde probleem had? Vliegt LOT dit weekend?

  • Darrow
    Darrow

    Serieus?? Ik ga normaal zaterdagmorgen en zondagavond terug maar geen melding gehad. @Glenn heeft deze voor mij geboekt, heb je een mail aangehad Glenn?

  • Kim
    Kim
    edited april 2016


    @Darrow check dees

    Ik ging zaterdag avond op en zondag avond terug..

  • Darrow
    Darrow

    Welke vlucht had ge zondag? Ik die van 19u50. LOT website geeft niks aan van wijziging of annulatie als ik inlog met booking ref. Nuja, die website geeft ook heerlijk veel info ivm vluchtstatus :| wat zegt de website als je je reservatie opzoekt?

  • Kim
    Kim
    edited april 2016

    "Retrieve PNR is temporarily unavailable" Krijg ik als melding

    Geboekt via tripair... mis OTA eens bellen..

    Zondag die van 16:30u heb ik terug

  • Darrow
    Darrow

    "LOT RESTORES EVENING FLIGHTS TO BRUSSELS
    05.04.2016
    Warsaw, 5 April 2016 – In relation to the restoration of a part of air traffic at the Zaventem Brussels Airport, LOT restored its connections between Warsaw and Brussels. Temporarily, as of today (5 April) LOT is going to service one flight per day, that is flight no. LO231 from Warsaw at 19:50 hours, and one from Brussels at 07:45 hours (flight no. LO232) the following day."

    Het ziet er naar uit dat ik net de goeie vluchten hebt geboekt? :/

  • Kim
    Kim

    Hmm, het zal wel uitkomen zeker heb via Facebook een bericht gestuurd zien wat ze gaan zeggen.

    Wel straf eigenlijk u gewoon op een andere dag zetten naar dinsdag.. :/

    Fingers crossed en hopelijk haal ik toch het IC :)

  • Kim
    Kim

    Net een dummy boeking gedaan op LOT enkel de vroege ochtend vlucht gaat door op zaterdag en de late avond vlucht zondag. Ik heb net allemaal andere vluchten geboekt. Ik vrees ervoor...

  • Darrow
    Darrow
    edited april 2016

    Niet gecheckt maar veronderstel dat mijn vluchten volgeboekt zijn ? Je kan eens bellen en proberen alsnog een plekje op die vlucht te krijgen OF rerouten naar AMS/DUS.

    "LOT offers the possibility of changing the reservation onto restored flights to those passengers, whose flights have been cancelled. However, such rebooking is possible depending on seats availability. In order to maximize the seats availability, this route will be operated by larger planes, usually Embraer 195 until the full frequency restoration.
    It is still possible to change the reservation free of charge on LOT’s connections to other cities near Brussels, that is, to Dusseldorf, Amsterdam and Luxembourg.
    The most recent practical information for passengers travelling to or from the Zaventem Brussels airport can be found at the dedicated website http://www.brusselsairport2203.be/"

  • Kim
    Kim

    Thx voor de info! ;)

    Kga morgen eens bellen.

  • Glenn
    Glenn

    @Darrow Voor de duidelijkheid, ik zie jouw vluchten nog als confirmed staan en heb geen mail gehad ivm eventuele cancellations. Je kan ook steeds inloggen op de site van LOT met je boekingsreferentie en je familienaam.

  • Darrow
    Darrow

    @Glenn said:
    @Darrow Voor de duidelijkheid, ik zie jouw vluchten nog als confirmed staan en heb geen mail gehad ivm eventuele cancellations. Je kan ook steeds inloggen op de site van LOT met je boekingsreferentie en je familienaam.

    Klopt, maar wou toch effe verifiëren :*

  • fbruno
    fbruno
    edited april 2016

    Ik zit zondag ook op de LO laatavondvlucht WAW-BRU (als ik in Polen geraak dit weekend).
    Meetup in de LOT Elite lounge? B)

  • Katrien
    Katrien

    ik zit in Krakow dit weekend. Iemand v d Polen bezoekers in Krakow?

  • CXB
    CXB

    Hi, Ik heb deze ook alzo geboekt maar van WAW vlieg ik door naar KRK( Krakow ), mijn vlucht ging ook dinsdagavond terug maar heb deze kunnen laten omzetten naar de vlucht op zondagavond naar AMS, vandaar treinen richting belgie dan maar maar ja maandag werken he... Vertrek zaterdagochtend richting WAW en dan door naar KRK zoals origineel voorzien. Vliegtuigtypes zijn wel omgezet naar alle Embraer 190. See U in WAW ? or BRU zaterdagochtend ? greetz CXB

  • Christophe
    Christophe

    @fbruno said:
    Ik zit zondag ook op de LO laatavondvlucht WAW-BRU (als ik in Polen geraak dit weekend).
    Meetup in de LOT Elite lounge? B)

    zat op dezelfde vlucht, jammer bericht nu pas gezien.

  • fbruno
    fbruno

    Bedoel volgende zondag 17APR

  • fbruno
    fbruno

    Ik zit morgen op LO 3884 KTW-WAW (namiddagvlucht), en aansluitend op LO231 WAW-BRU (avondvlucht).
    Mag nog 1 iemand de lounge binnenguesten!
    PM maar als je morgenavond ook met Star Alliance uit WAW vliegt en nog geen loungeaccess hebt :)

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!