OTA/aggregator die airlines uit Myanmar laat zien

Chris
Chris

Iemand een idee? momondo, kayak etc maar ook ITA/google flights (de laatste geeft wel wat maar sowieso geen prijzen) geven die airlines daar niet.

Weet iemand een OTA/aggregator die dat wel makkelijk laat zien? vooral omdat ze niet elke dag vliegen overal heen is het nogal een gezoek.

Tagged:

Berichten

  • disillusionedTM
    disillusionedTM
    edited januari 2016
    Airline travel in Myanmar is totaal anders dan je gewoon bent. (Ik spreek over situatie 2014.)

    Je kan online geen tickets kopen. In elke stad zijn er verschillende offices van elke maatschappij. Ook travel agents in de stadjes verkopen tickets. Prijs is behoorlijk vast per elke route. Verschilt een klein beetje per maatschappij of commissie van verkoper. Maar varieert niet op basis van aantal dagen tot vertrek.

    Advies: internet kan je een idee geven van welke routes gevlogen worden. Voor tickets zelf, niet teveel zorgen maken. Je zal er gemakkelijk ter plaatsten kunnen kopen aan een redelijke prijs.

    Zoek naar Air KBZ, Air Mandalay, Air Bagan, Yangon Airways...
  • claenen
    claenen

    Even gegoogeld en krijg de volgende site:

    oway.com.mm/

    Rechts kan je international/local fare kiezen, wat echt wel een verschil geeft! Geen idee of deze betrouwbaar is. Kwam bovenaan te staan via Google Ads. Geeft wel de lokale airlines weer.

  • Chris
    Chris

    @disillusionedTM mij was juist geadviseerd om alles vooruit te komen. Dit omdat ivm de e-visa er nu VEEEEEL touristen komen en alles vol zit. zelfs hotels raken vol. op de bonnefooi kan bijna niet meer.

    @claenen ik ga eens kijken naar die.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!