Chauffeur service bij Qatar.... bizz/first op award

Chris
Chris

Hoi,
kan dat niet zo snel vinden ..... of ik zoek verkeerd.
heeft Qatar chauffeur service op bizz/first ?

Chris

Berichten

  • Chris
    Chris

    @claenen said:
    Enkel op de Malediven blijkbaar:
    qatarairways.com/mv/en/offers/limousine-service.page

    idd. Jammer dus. en die malediven was ook niet voor reward nights.
    dan maar taxi.

  • claenen
    claenen

    Uber is ook goedkoop hoor. Zie gewoon dat je tijd genoeg voorziet want verkeer op de Corniche kan een hel zijn. Luchthaven is niet zo ver van centrum, dus dat is een geluk.

  • Chris
    Chris

    @claenen ik ga niet echt Doha in. kom aan om 19:00 in hotel en ga smorgens om 06:00 er weer weg. Heb crowne plaza doha geboekt; mooi dichtbij airport. Maar was mooi geweest als er een chauffeur service was. Jammer. Uber, ja kan ook natuurlijk. scheelt wel weer geld wisselen voor anders taxi.

  • RSA12
    RSA12

    @Chris said:
    claenen ik ga niet echt Doha in. kom aan om 19:00 in hotel en ga smorgens om 06:00 er weer weg. Heb crowne plaza doha geboekt; mooi dichtbij airport. Maar was mooi geweest als er een chauffeur service was. Jammer. Uber, ja kan ook natuurlijk. scheelt wel weer geld wisselen voor anders taxi.

    De CP Doha is een keurig hotel (met NL manager) en gunstig gelegen tov de luchthaven. De gratis shuttle rijdt helaas zeer weinig. Uber kost je een tientje, taxi via hotel ongeveer 20 euro.

  • fbruno
    fbruno
    Vlieg je Business of First?
    Als je first vliegt heb je geen hotel nodig, je krijgt dan gewoon een gratis hotelkamer in de Al Safwa lounge (24h open)!
    Scheelt ook ineens een visum.
  • claenen
    claenen
    @fbruno is wel op First come First serve basis, dus niet noodzakelijk garantie. Op zich ook niet zo spectaculair, maar om er te slapen wel handig uiteraard.
  • fbruno
    fbruno
    Ik zou er niet al te veel schrik voor hebben, er zijn meer dan 10 kamers, en toen ik er 2 weken geleden was om 4u s morgens was ik de enige gast in heel de lounge.
    Idd niet spectaculair, maar een perfect bed met douche en TV, en je kunt nog wat Krug drinken voor het slapengaan ;)
  • Chris
    Chris

    @fbruno said:
    Ik zou er niet al te veel schrik voor hebben, er zijn meer dan 10 kamers, en toen ik er 2 weken geleden was om 4u s morgens was ik de enige gast in heel de lounge.
    Idd niet spectaculair, maar een perfect bed met douche en TV, en je kunt nog wat Krug drinken voor het slapengaan ;)

    Ik vlieg bizz FRA-DOH kom dan om 18:00 aan. de dag erna vlieg ik om 07:00 bizz DOH-SIN....
    geen first helaas op de DOH-SIN ..... vlieg alleen first BKK-DOH terug.

    ook geen hotel van Qatar Airways, omdat er ook een 02:00 vlucht DOH-SIN is :-(

  • claenen
    claenen
    @chris dat is jammer. Mss dat er slaapmogelijkheden zijn in C lounge? (Zelf nog niet geweest). Tip voor volgende keer, neem een C vlucht vanuit Midden-Oosten via DOH. C is F op QR in die regio. (Of omgekeerd, is maar hoe je het bekijkt ;))
  • Chris
    Chris
    edited januari 2016

    @claenen ja echter kwam dit zo uit..... terug vlieg ik BKK-DOH-AUH (first) en moet dan ook nog een nacht zien te regelen omdat dag erna ik AUH-TXL doe op airberlin biz (was maar 19.95 in taxen).

  • fbruno
    fbruno
    Dit is de rustplaats van de C lounge, niet ideaal, maar door de voetsteun van de tweede zetel te verplaatsen kun je wel een soort bed vormen. Wel nog zelf een dekentje meenemen.
  • Chris
    Chris

    @fbruno nah, denk dat ik toch maar ff naar de crowne plaza ga :-)

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!