Vrijwillig niet vliegen door sneeuwstorm?

Chrismeister
Chrismeister

Familie van mij zit nu in de NYC voor een concert , maar het concert is uitgesteld door de sneeuwstorm Jonas.

Is het mogelijk om reeds nu jezelf vrijwillig op te geven voor een latere vlucht? Momenteel staat de terugvlucht nog steeds confirmed voor morgen. Maar ik denk dat er veel passagiers die nu in New York vast zitten zo snel mogelijk naar huis willen en dus graag zo snel mogelijk op de vlucht zitten.

Iemand tips/ervaring?

Berichten

  • claenen
    claenen
    Vragen ze meestal aan gate wanneer ze zien dat ze overbooked zijn. Meegemaakt in SFO/LAX bij United.
    Hoe het zit in dit geval weet ik niet. Denk dat de kans wel bestaande is dat ze al bij check-in zullen polsen om cancelled flights goed te maken.
  • Chrismeister
    Chrismeister

    @claenen said:
    Vragen ze meestal aan gate wanneer ze zien dat ze overbooked zijn. Meegemaakt in SFO/LAX bij United.
    Hoe het zit in dit geval weet ik niet. Denk dat de kans wel bestaande is dat ze al bij check-in zullen polsen om cancelled flights goed te maken.

    Dat was ook mijn redenering, ik denk dat er wel genoegd vrijwilligers zijn om zijn plek in te nemen

  • Chrismeister
    Chrismeister

    Ik heb delta een PM gestuurd op twitter en ze zeiden dat het mogelijk was. Echter met OTA geboekt dus eerst OTA contacteren daarvoor.

  • Chrismeister
    Chrismeister

    Het is gelukt via OTA (cheaptickets.be) om gratis vlucht te verleggen ( Delta V klasse )

    Na het opbellen van Cheaptickets heeft cheaptickets KLM gecontacteerd en die hebben de vlucht gratis verlegd. Cheaptickets heeft dan zelf weer teruggebeld naar hier om de wijziging te bevestigen.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!