IHG Priceless surprises

Itachimaru
Itachimaru

Weet niet juist waar neerschrijven, vond ook geen andere topic, dus stel ik de vraag even hier. Is er iemand die de IHG Priceless Surprises meedoet? Kan dit zelfs? Ik probeerde zelf juist mee te doen ,maar heb blijkbaar de verkeerde account. Misschien omdat ik in België woon of omdat ik nieuw ben en nog geen geregistreerd verblijf heb bij hun???

Tagged:

Berichten

  • Jeroen
    Jeroen

    Wat is dat?

  • oldgrumpy
    oldgrumpy
    edited januari 2016

    Dacht enkel voor US citizens :smile:
    The Promotion is open only to MasterCard® individual and small business cardholders whose account was opened by a MasterCard customer financial institution before November 15, 2015 and is still active, who are legal permanent residents of the fifty (50) United States and the District of Columbia who are at least twenty one (21) years old and the age of majority at the time of entry, and who register for the Promotion and are enrolled in the IHG® Rewards Club program.

  • Itachimaru
    Itachimaru

    onemileatatime.boardingarea.com/2016/01/03/ihg-priceless-surprises-posting/

    Las het ergens op een van de accounts op twitter en leek me wel interessant, maar het lukt dus niet. Wrs omdat het alleen voor US is...

  • mgo72
    mgo72

    Ik doe mee :-) Heb een adres in de USA.

    Zit net in IC San Juan. Op vligtuig 100 *2 enveloppes ( 2 accounts) dicht plakken en 200 kaartjes schrijven.

    Bedoeling was in Miami postzegels te kopen en te versturen, maar lukte door de 2.5 uur immigratie niet.

    Zullen zien of het idd werkt ;-)

  • claenen
    claenen
    @mgo72 je account moet US gelinkt zijn. Pas dat dus maar eerst aan ;)
  • mgo72
    mgo72

    @claenen said:
    mgo72 je account moet US gelinkt zijn. Pas dat dus maar eerst aan ;)

    Play hard, but obey when you have to obey!

    uiteraard was dit al lang gedaan he ;)

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!