By the way ik ben net terug van ons personeelsfeest (festival is more like it) waar iedereen een GoPro 4 session heeft gekregen. Ik heb zelf een GoPro 4 black dus kan met deze weinig doen. Totaalprijs is net geen 200 zoals je ziet, mag weg voor 150 ofzo, nog in de box, niet open gedaan, nooit gebruikt. (plus micro sd kaart & case)
Compacter kan niet en GoPro... what more do you want
Hey guys - heb er nog één te koop. Exact dezelfde, nog niet geopend gloednieuw, met garantie dus. Pakketje is 200 euro waard, mag weg voor 150 of doe een goed bod ofzo
Ik heb zelf de Black vandaar dat ik deze had verkocht. Collega is net om dezelfde reden.
Ik heb hem via een maat die hem heeft wel is getest en het is zeker oke. Compact is gewoon gemakkelijk en waterproof is de major plus. KLeiner en lichter en geen aparte case nodig. Natuurlijk is het beeld niet zo goed als een black of silver maar voor de prijs die je betaalt voor een session hier lijkt het mij een goede deal.
Beste review kerel out there is ongetwijfeld MKBHD
By the way ik ben net terug van ons personeelsfeest (festival is more like it) waar iedereen een GoPro 4 session heeft gekregen. Ik heb zelf een GoPro 4 black dus kan met deze weinig doen. Totaalprijs is net geen 200 zoals je ziet, mag weg voor 150 ofzo, nog in de box, niet open gedaan, nooit gebruikt. (plus micro sd kaart & case)
Compacter kan niet en GoPro... what more do you want
Foto's in de bijlage.
De Session mag weg, de Black heb ik liever zelf nog een tijdje
Aparte topic is mss beter Thanks @michelvst
Thanks! Dat zal wel goedkomen
Hey guys - heb er nog één te koop. Exact dezelfde, nog niet geopend gloednieuw, met garantie dus. Pakketje is 200 euro waard, mag weg voor 150 of doe een goed bod ofzo
Onderdeel van je gouden handdruk?
Hahah helaas, de gierigaards! Wel 3 weken betaald verlof
Is van een collega die hem ook niet nodig heeft dussss als iemand hem wil. Denk dat ze hem voor 100 ook wel weg doet hoor tussen ons gezegd
Ik heb wel interesse, maar lees er eigenlijk slechte reviews over... Heb je er zelf een die je gebruikt? Tevreden van?
Ik heb zelf de Black vandaar dat ik deze had verkocht. Collega is net om dezelfde reden.
Ik heb hem via een maat die hem heeft wel is getest en het is zeker oke. Compact is gewoon gemakkelijk en waterproof is de major plus. KLeiner en lichter en geen aparte case nodig. Natuurlijk is het beeld niet zo goed als een black of silver maar voor de prijs die je betaalt voor een session hier lijkt het mij een goede deal.
Beste review kerel out there is ongetwijfeld MKBHD
Veel plezier ermee @bodemvisser
Oke nummer 3 is te koop haha. Any takers? Ook nog volledig ongeopend, untouched.
@Jelle
hint, openbaar forum, best geen gsm nr ofzo plaatsen, altijd flauw plezante mensen in de wereld!
Verkocht aan @Souf Kas
Have fun ermee!
Da gaat hier snel haha.
Wanneer komt nummer 4 voor 100 euro?
Haha kans zit er dik in aangezien nu pas vele collega's hem krijgen. Ik laat het weten