Te koop: GoPro Hero 4 Session

michelvst
michelvst
This discussion was created from comments split from: Reiscamera.

Berichten

  • Jelle
    Jelle
    edited januari 2016

    By the way ik ben net terug van ons personeelsfeest (festival is more like it) waar iedereen een GoPro 4 session heeft gekregen. Ik heb zelf een GoPro 4 black dus kan met deze weinig doen. Totaalprijs is net geen 200 zoals je ziet, mag weg voor 150 ofzo, nog in de box, niet open gedaan, nooit gebruikt. (plus micro sd kaart & case)

    Compacter kan niet en GoPro... what more do you want :)

    Foto's in de bijlage.

  • RSA12
    RSA12
    @Jelle , check je PM
  • Jelle
    Jelle

    @RSA12 said:
    Jelle , check je PM

    De Session mag weg, de Black heb ik liever zelf nog een tijdje ;)

  • Jelle
    Jelle

    Aparte topic is mss beter :) Thanks @michelvst

  • Jelle
    Jelle
    edited januari 2016
    Verkocht :) veel plezier ermee! @RSA12
  • RSA12
    RSA12

    @Jelle said:
    Verkocht :) veel plezier ermee! RSA12

    Thanks! Dat zal wel goedkomen :)

  • Jelle
    Jelle

    Hey guys - heb er nog één te koop. Exact dezelfde, nog niet geopend gloednieuw, met garantie dus. Pakketje is 200 euro waard, mag weg voor 150 of doe een goed bod ofzo :)

  • bhermans
    bhermans

    @Jelle said:
    Hey guys - heb er nog één te koop.

    Onderdeel van je gouden handdruk? ;)

  • Jelle
    Jelle
    edited februari 2016

    Hahah helaas, de gierigaards! Wel 3 weken betaald verlof ;)

    Is van een collega die hem ook niet nodig heeft dussss als iemand hem wil. Denk dat ze hem voor 100 ook wel weg doet hoor tussen ons gezegd :p

  • Itachimaru
    Itachimaru

    Ik heb wel interesse, maar lees er eigenlijk slechte reviews over... Heb je er zelf een die je gebruikt? Tevreden van?

  • Jelle
    Jelle
    edited februari 2016

    Ik heb zelf de Black vandaar dat ik deze had verkocht. Collega is net om dezelfde reden.

    Ik heb hem via een maat die hem heeft wel is getest en het is zeker oke. Compact is gewoon gemakkelijk en waterproof is de major plus. KLeiner en lichter en geen aparte case nodig. Natuurlijk is het beeld niet zo goed als een black of silver maar voor de prijs die je betaalt voor een session hier lijkt het mij een goede deal.

    Beste review kerel out there is ongetwijfeld MKBHD

  • Jelle
    Jelle

    Veel plezier ermee @bodemvisser :)

  • Jelle
    Jelle

    Oke nummer 3 is te koop haha. Any takers? Ook nog volledig ongeopend, untouched.

  • Souf Kas
    Souf Kas
    edited februari 2016
    Hi jelle ik ben geïnteresseerd... stuur me jouw nr .. hier mijn nr 0494601442

    @Jelle
  • daruda
    daruda

    hint, openbaar forum, best geen gsm nr ofzo plaatsen, altijd flauw plezante mensen in de wereld!

  • Jelle
    Jelle
    edited februari 2016

    Verkocht aan @Souf Kas

    Have fun ermee!

    Da gaat hier snel haha.

  • Glenn
    Glenn

    Wanneer komt nummer 4 voor 100 euro? :)

  • Jelle
    Jelle

    Haha kans zit er dik in aangezien nu pas vele collega's hem krijgen. Ik laat het weten :)

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!