IHG - goedkoopste redemption

claenen
claenen

Voor mijn IHG Accalerate promo moet ik redemption doen om bonuspunten te verdienen. Weet iemand wat het goedkoopste is dat je kan kopen? Heb al 600 punten gezien voor e-magazine, maar ik dacht dat er nog iets goedkoper was of zelfs gratis?

Tagged:

Berichten

  • Rias
    Rias

    Goedkoopste dat ik vind is een eBook "Against the tide" voor 200 punten.

  • flrvt
    flrvt

    Lijkt me stom om daar punten aan te verspillen.

    Je kan een rewards night redeemen voor volgend jaar, wachten tot je de Accelerate bonus binnen hebt, en de rewards night dan gratis annuleren. Op die manier ben je 0 punten kwijt voor een redemption, toch? Tenzij je ze niet eventjes kan missen uiteraard.

  • bhermans
    bhermans

    Heb ik ook gedaan idd. Rewards night geboekt (die ik wel echt nodig had) en nog voor de stay kreeg ik de Accelerate punten.

  • Jeroen
    Jeroen

    Aha, goed om te weten! Moet ik ook doen in mijn challenge.

  • claenen
    claenen

    Ah getest en goed bevonden dus. Eens uitproberen. Het is trouwens goed mogelijk dat ik echt een nacht nodig heb als de prijzen te duur zijn, maar een cheap alternatief achter de hand hebben was handig vond ik. Nu blijkt dat ik dat dus niet nodig heb... Thnx

  • Glenn
    Glenn
    edited september 2015

    Ik heb een digital reward van 0 punten gevonden en deze werd geaccepteerd (punten zijn ondertussen binnen).

    • Reward Type: eMagazine
    • Title: Film Journal International
    • Points Redeemed: 0
  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    Ik dacht dat een reward night niet telde voor een promo zoals Accelerate?

  • michelvst
    michelvst

    oldgrumpy zei: Ik dacht dat een reward night niet telde voor een promo zoals Accelerate?

    @oldgrumpy Wel als dat je specifieke challenge is. Sommige mensen moeten een reward night boeken, anderen met points & cash. Nog anderen moeten dan weer een bepaald budget aan eten en drinken spenderen. Het hangt dus echt af van je specifieke situatie. Maar voor je aantal nachten te halen tellen reward nights inderdaad niet.

  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    ah ok, daarmee de verwarring :-)

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!