Tokyo vanaf €143 met iberia vanaf brussel

Chrismeister
Chrismeister

vlieg naar tokyo vanaf brussel met open jaw

Brussel - tokyo - dusseldorf/ frankfurt

vanaf oktober

Tagged:

Berichten

  • bodemvisser
    bodemvisser

    Geboekt in november, wel voor 170 euro. Mochten er nog zijn, ik hoor het graag.

  • Chrismeister
    Chrismeister

    @bodemvisser said:
    Geboekt in november, wel voor 170 euro. Mochten er nog zijn, ik hoor het graag.

    ik vind het wel grappig dat je op iberia maar tot half december kon boeken maar op ota's al in januari :)

    btw, zijn er OTA's waar je meer dan een jaar vooruit kan kijken?

  • fbruno
    fbruno

    Airlines publiceren hun vluchten en tarieven pas in de GDS'en vanaf 330-360 dagen voor vertrek, onmogelijk dus om verder voorruit te kijken.

  • Chrismeister
    Chrismeister

    @fbruno said:
    Airlines publiceren hun vluchten en tarieven pas in de GDS'en vanaf 330-360 dagen voor vertrek, onmogelijk dus om verder voorruit te kijken.

    Uhu, dat is hetgeen ik ook momenteel veronderstel. Je kan deal naar tokyo nog altijd boeken bvb 6 jan tem 14 jan. Maar ik weet wel dat Air New Zealand hun flex tickets tem 18 maand geldig zijn ipv 12 maand tov andere maatschappijen. Dus miss mogen we er niet van uit gaan dat bij iedere maatschappij de tickets 12 maand op voorhand gepubliceerd worden?

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    Dacht hem eens te proberen voor met oudejaarsnacht, maar met de matrix kan ik natuurlijk niks plotten. Tot half december max!

  • Chrismeister
    Chrismeister
    edited januari 2016

    @Gigi2m02 said:
    Dacht hem eens te proberen voor met oudejaarsnacht, maar met de matrix kan ik natuurlijk niks plotten. Tot half december max!

    hij werkt nog, op kayak.de vind je nog goedkope data, check vertrek op dinsdag/vrijdag en terugkeren op woensdag/zaterdag, dat leek te werken

    edit: mogelijks ghost fares

  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    @Gigi2m02 said:
    Dacht hem eens te proberen voor met oudejaarsnacht, maar met de matrix kan ik natuurlijk niks plotten. Tot half december max!

    282 euro voor nieuwjaar:
    https://www.kayak.de/flights/BRU-TYO/2016-12-30/TYO-DUS/2017-01-07

  • fbruno
    fbruno

    De Edreams OTA's (Opodo, Govolo/Govoyages en Edreams) zijn gewoon gecached met hun oude tarieven. Onmogelijk te boeken helaas.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!