Boeken via www.studentuniverse.com

Antoine
Antoine
edited april 2016 in Deals Deals Deals

Als je via Momondo prijzen voor tickets zoekt, zie je soms www.studentuniverse.com
Ze hebben zeer scherpe prijzen voor bepaalde bestemmingen.

Als je de website leest zou iedereen mogen boeken, MAAR sommige tickets kunnen niet besteld worden als je geen universiteit opgeeft in je profiel. Ze zouden dit controleren met je Unif (in USA in ieder geval)
Heeft iemand dit al gebruikt?

Berichten

  • Jeroen
    Jeroen

    Eerste keer dat ik hier van hoort. Interessant.

  • Jelle
    Jelle
    edited januari 2016

    Ik geraak op de een of andere manier nog altijd op mijn studentmail van vorig jaar dus kan het is proberen haha. ZOu me sterk lijken dat ze alles gaan controleren?
    _
    Not a student? Not a problem! Our deals are not all restricted to students, some can be booked by anyone between 18-25 years old._

    Ik heb een account aangemaakt en als school mijn oude school opgegeven, stond mooi in de lijst. Lijkt dus te lukken?

    EDIT:
    To book the deals that do apply specifically to students, we have to verify that those members' student status. The process is automatic, but occasionally we do need our members to share a class schedule, copy of a student ID card or other documents with us to help confirm. Becoming a member is free. We don't require our members to purchase a student ID card.

  • Chris
    Chris

    Oh, je kan in Thailand op die Khao San Road in Bangkok gewoon een ID kopen ;-)

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    @Chris said:
    Oh, je kan in Thailand op die Khao San Road in Bangkok gewoon een ID kopen ;-)

    Had ik dat eerder geweten :-) Als je ziet dat je als student overal ter wereld korting krijgt ;-)

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!