Club Carlson 20k punten voor 7 nachten (niet targeted volgens mij)

Chris
Chris

Omdat er een share with friends bij staat (social media buttons) neem ik aan dat hij niet targeted is.
7 nachten... 20000 punten.

https://www.clubcarlson.com/secure/offers/11093171?language=en

Tagged:

Berichten

  • Jeroen
    Jeroen

    Lijkt me echt niet de moeite. Herinner mij dat je vorig jaar nog 32K kreeg na 3 nachten.

  • Chris
    Chris

    @Jeroen inschrijven kan toch geen kwaad? Als je toch bv 7 nachten er doet heb je wel 20k punten. Mss niet voor run....

  • claenen
    claenen

    Offer ook gekregen. Is targeted naar Elites. Non-Elites hebben 20k na 3 stays. Die social share is enkel om reclame te maken heeft niks met targeted of niet te maken ;).

    MODS: mss een idee om dit topic samen te voegen met topic https://www.jumpseat.be/forum/discussion/242/club-carlson-promo-10k-of-20k

  • Jeroen
    Jeroen

    Tuurlijk kan het geen kwaad. Vraag mij gewoon af waarom iemand 7 nachten bij CC zou doen.

  • claenen
    claenen

    @Jeroen said:
    Tuurlijk kan het geen kwaad. Vraag mij gewoon af waarom iemand 7 nachten bij CC zou doen.

    Heb je er al zelf verbleven? Ben altijd wel tevreden van Park Inn hotels. Qua value for money zeker in orde. Park Plaza valt ook goed mee. Radisson slechts 1x gedaan (Oslo Airport). Krijg regelmatig upgrade als Gold.

  • Darrow
    Darrow

    Radisson is meestal top, geen high end maar evenwaardig of beter dan een HI of CP. Zeker met de 2-4-1 of 4-4-2 rates.

  • Jeroen
    Jeroen

    @claenen said:

    Uiteraard, heb er zelfs een 100K staan dankzij hun promo's. Het is nu gewoon wachten op hun volgende grote promo, want momenteel is het enkel interessant dankzij hun 2-4-1, 4-4-2's en Friends&Family rates. Maar uiteraard in onze miles en points wereld.

  • Chris
    Chris

    Normaal zijn de hotels wel goed. Ook niet erg duur. Ik verblijf er af en toe. De 2-4-1 en 4-4-2 inderdaad goed. Echter Park Plaza Utrecht (was er 2 dagen terug) is echt waardeloos. Ik verbleef er ivm bezoek vakantiebeurs.
    zie de foto.

    echt vlekken op de vloer. vele tegels op de badkamer met puntjes. kitrand van vloer tot plafond die los liet. boven aan de muur vage vlekken.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!