Bangkok

Emmy
Emmy

Met de Qatar promo BKK geboekt B)

Suggesties voor hotels?

Tagged:

Berichten

  • Stijn_A
    Stijn_A
    Ik vond het millenium hilton de moeite, zeker als je gold status hebt. Ligt wel wat uit het centrum.

    Anders kijken in de sukhumvit area. Hilton sukhumvit is ook wel goed. Naar wat ik gehoord heb is het W ook de moeite
  • RubenH
    RubenH

    Ik ga in maart naar Bangkok. Iemand al in IHG Indigo geweest?

  • Jeroen
    Jeroen

    Wij gaan ook in maart en slapen in de Sofitel. Geboekt via de 50% discount en ontbijt actie, heel goede deal dan. Ben benieuwd naar dit hotel.

  • Dennis
    Dennis

    Vorig jaar in maart verbleven in het Sofitel So Bangkok. Herinner me dat het wel de moeite was maar zeker voor BKK toen aan de prijzige kant.
    Het "Eastin Grand Hotel Sathorn" kan ik ook zeker aanraden!

  • claenen
    claenen

    @Stijn_A said:
    Ik vond het millenium hilton de moeite, zeker als je gold status hebt. Ligt wel wat uit het centrum.

    Anders kijken in de sukhumvit area. Hilton sukhumvit is ook wel goed. Naar wat ik gehoord heb is het W ook de moeite

    Locatie is perfect om paleis, Wat Pho en Wat Arun te bzoeken. Ook als je een fietstocht wil doen bij Co Van Kessel (aanrader!)

    Onlangs heb ik een paar nachten verbleven in Park Plaza Sukhumvit 18. Centraal gelegen en niet zo duur. Handig als je de Club Carlson promo wil doen.

    W is zeker de moeite. Aparte stijl wel en niet centraal, maar leuk zwembad en spa (je moet er wel voor zijn...)

  • Chris
    Chris

    Ben in W geweest, echt top hotel hoor. En ook er vlak tegen over in het Sukhothai (wel duur).
    begin April zal ik 2x nachtje Indigo doen; hoor dat dat goed moet zijn.

  • MichelK
    MichelK

    Na eilandhoppen tussen Koh Samui, Koh toa en Koh Phangan eindigen we eind maart ook 2 nachten in BKK.
    Omdat we bij een vorige rondreis de meeste bezienswaardigheden al hebben gezien willen we dichter bij Siam en BMK shopping center liggen. Twijfel nog tussen Indigo of Hilton.

    Hilton heeft nu nog 30% asia sale en dubbele punten actie
    https://www.hiltonhhonors.com/4480_01012016/

    Heb recent de status match naar Diamond gedaan. Dan krijg je toch lounge toegang en gratis ontbijt?

  • claenen
    claenen

    @MichelK said:
    Na eilandhoppen tussen Koh Samui, Koh toa en Koh Phangan eindigen we eind maart ook 2 nachten in BKK.
    Omdat we bij een vorige rondreis de meeste bezienswaardigheden al hebben gezien willen we dichter bij Siam en BMK shopping center liggen. Twijfel nog tussen Indigo of Hilton.

    Hilton heeft nu nog 30% asia sale en dubbele punten actie
    https://www.hiltonhhonors.com/4480_01012016/

    Heb recent de status match naar Diamond gedaan. Dan krijg je toch lounge toegang en gratis ontbijt?

    Klopt. Lounge in Hilton Millenium is wel top. Heeft een van de beter rooftop terraces in BKK, maar uiteraard ver van Siam. Hilton in die buur tnog niet gedaan.

  • Stijn_A
    Stijn_A
    Yes en yes. De lounge in het millenium vond ik beter maar is bijna een half u met openbaar vervoer van sukhumvit. Maar het sukhumvit is evenwel de moeite. W was toen ik boekte wel wat duurder dan de Hiltons.

    En verdorie, ik ben die fietstocht vergeten doen :p
  • Emmy
    Emmy
    En de IC? Iemand al geweest?
  • claenen
    claenen
    @emmy nee, maar wel toplocatie.
  • Chris
    Chris

    @Emmy said:
    En de IC? Iemand al geweest?

    Oh, ja die ben ik ook geweest 2 nachten !!! Wel goed hotel. vond hem iets meer gedateerd dan bv W maarja... wel top hotel en ja locatie is top. Als je de nacht door wil, top club zit erbij.

  • Gigi2m02
    Gigi2m02

    @RubenH said:
    Ik ga in maart naar Bangkok. Iemand al in IHG Indigo geweest?

    Zag tijdje geleden op de Insta van Bart Lapers foto vanaf de rooftop, had best wel mooi zicht.
    Meer kan ik je er ook niet over zeggen. :)

  • bhermans
    bhermans

    Iemand een idee of er verschillende soorten treinen bestaan voor de Airport Link?
    Van de luchthaven naar de stad had ik eentje met crappy zitjes en zonder airco, maar op de terugweg had ik eentje met vrij fatsoenlijke zetels en met airco.
    Ik ben op dezelfde plaatsen op- en afgestapt, enige verschil is het tijdstip: eentje rond 9u, de andere om 6u.

  • RubenH
    RubenH

    In April in executive corner room verbleven in de Conrad in Bangkok! Topverblijf! In de lounge word je aan tafel bediend met cocktails en er is een uitgebreid assortiment aan dranken/eten.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!