Qatar 2 voor 1 in Business

Antoine
Antoine

Qatar Airways heeft in het verleden nog promo's gehad met "2 voor 1" in Business.
Deze vond ik niet op hun eigen site, maar op Connections.

Vreemd dat deze op hetzelfde moment wordt gepubliceerd dan hun super promo's
http://www.connections.be/nl-be/promoties/qatar-airways-2-voor-1

«1

Berichten

  • kristof
    kristof
    Er blijven helaas een groot deel vd mensen gebruik maken van reisagentschappen omdat ze nog steeds denken dat het internet niet betrouwbaar is, of duurder, of....... Ben ervan overtuigd dat Connections er een heel deel over de toonbank zal krijgen.
  • disillusionedTM
    disillusionedTM
    Vanuit OSL 750 euro voor BKK. Vanuit CPH 1000 euro voor HKT. 1400 SYD. Etc.

    Geen 2 pax restrictie.
  • Chris
    Chris

    kan je dan dus @disillusionedTM voor 2 px voor 750 vliegen?

  • Emmy
    Emmy

    in de promo mail van Qatar stond ook premium fares 2 for 1 hoor.

  • Antoine
    Antoine

    Ik heb net gebeld met Connections en het lijkt op boerenbedrog. De prijzen die ze kunnen geven per persoon zijn EXACT de prijzen die ze hebben nu tijdens de promo voor 1 persoon. Dus er is geen korting

  • disillusionedTM
    disillusionedTM
    De prijzen die ik vermeldde zijn per persoon. Net zoals de prijzen waar Antoine naar refereerde.
  • Antoine
    Antoine

    Mijn excuses, ik heb me vergist : net gebeld en andere operator aan de telefoon gehad bij Connections
    BRU-Tokyo in in business voor 1302 eur pp. dat is veel goedkoper dan de promo's van Qatar opde site, maar ook niet de helft

  • Chrismeister
    Chrismeister
    edited januari 2016

    Op ticketspy is er vandaag ook nog een mooie truc gepost (ik weet niet of deze ergens anders ook al staat), maar je kan vanaf Amsterdam voor €850 in business vliegen naar Bangkok als je een boeking maakt met 5+ personen

    https://www.kayak.de/flights/AMS-BKK/2016-07-14/2016-07-28/business/5adults

    https://www.kayak.de/flights/AMS-HKT/2016-05-25/2016-06-16/business/5adults

  • Jeroen
    Jeroen

    Ugh Ticketspy

    Je moet dan wel nog 4 anderen vinden, zal niet simpel zijn.

  • Chris
    Chris

    @Jeroen said:
    Ugh Ticketspy

    Je moet dan wel nog 4 anderen vinden, zal niet simpel zijn.

    als je met een family van 4 bent is dat nog maar 1 extra........

  • claenen
    claenen

    @Chris said:

    Moeilijker dan 4 mensen vinden. Daar ben ik van overtuigd (tenzij je familie meeneemt) ;)

  • Jelle
    Jelle

    @Jeroen said:
    Ugh Ticketspy

    Je moet dan wel nog 4 anderen vinden, zal niet simpel zijn.

    Meer vrienden zoeken :p

  • VDW
    VDW

    @Jeroen said:
    Ugh Ticketspy

    Je moet dan wel nog 4 anderen vinden, zal niet simpel zijn.

    Ik ga AMS-BKK, 16sept-1okt boeken, met 3 maten maar zij hebben de meerkost voor Business te vliegen er niet voor over. In het vrij onwaarschijnlijke geval dat er hier nog vier mensen zijn die dezelfde periode BC naar Thailand willen, laat u horen, dat zou op 879 euro p/p komen.

  • disillusionedTM
    disillusionedTM
    Heb het zelf niet getest, maar kan je de AMS C fare voor 1 persoon mss ook niet vinden op expedia.no aan gelijkaardige prijs? Jetcost.no?
  • VDW
    VDW

    Bedankt voor de tip! Via expedia.no te vinden voor 960 euro op de data dat ik ga.

  • Chrismeister
    Chrismeister

    @VDW Wat heb je gezocht want ik zie steeds 11k NOK staan?

  • VDW
    VDW
    edited januari 2016

    @Chrismeister

    Ik vind nu ook enkel 11000 NOK, daarnet nochtans 9200.

    Edit : Ik zal wel iets verkeerd ingegeven hebben of over het hoofd gezien hebben daarnet.

  • Leo
    Leo
    edited januari 2016

    @VDW said:
    Chrismeister

    Ik vind nu ook enkel 11000 NOK, daarnet nochtans 9200.

    Edit : Ik zal wel iets verkeerd ingegeven hebben of over het hoofd gezien hebben daarnet.

    Niet noodzakelijk, prijzen durven flink schommelen. Had maandag pdf afgedrukt van enkele vluchten, dinsdag meeste verdubbeld... woensdag terug lagere prijs.

  • deesistim
    deesistim

    Geboekt in Juli voor 850 ( 5 pers)

  • VDW
    VDW

    @Leo said:
    Niet noodzakelijk, prijzen durven flink schommelen. Had maandag pdf afgedrukt van enkele vluchten, dinsdag meeste verdubbeld... woensdag terug lagere prijs.

    Heb het daarnet nog eens voorgehad : Ik had de eerste optie van de zoekresultaten geselecteerd " fly + hotel" waarna ik teruggekeerd ben naar enkel "fly", waarbij expedia mijn zoekgegevens ( 1 persoon BC) automatisch gereset heeft en op 2 volwassen economy zocht , dat komt op 9200 NOK.

    Vanuit Oslo 16sep-1okt, wel nog te vinden voor 7700 NOK.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!