IHG Spire Elite choice benefit

claenen
claenen
edited januari 2016 in Hotel loyalty

Geen idee of dit geweten is, maar als Spire Elite heb je een extra voordeel: je hebt de keuze tussen 25K punten of je kan iemand Platinum status schenken. Ik heb de punten gekozen en deze werden ook onmiddellijk gestort in mijn account.
IHG maakt hier niet veel reclame rond en heb hier ook geen communicatie rond ontvangen. In je account krijg je in het linker menu een extra optie (Spire Elite choice benefit). Eens je je keuze gemaakt hebt, verdwijnt deze optie.

«1

Berichten

  • bhermans
    bhermans

    Is dacht ik ook het enige voordeel dat Spire biedt tov Platinum?

  • claenen
    claenen
    • 100% bonuspunten ipv 50%
  • daruda
    daruda

    als iemand platinum elite aan mij wilt schenken. Eeuwige dankbaarheid! ;)

  • Christophe
    Christophe

    eeuwig x 2 plus een fles champagne hier :)

  • Darrow
    Darrow

    Zo moeilijk is het toch niet om platinum te worden? Platinum worden kan zonder te verblijven in hotels.

  • Antoine
    Antoine

    @Darrow said:
    Zo moeilijk is het toch niet om platinum te worden? Platinum worden kan zonder te verblijven in hotels.

    Hoe wordt je Platinum zonder in hotels te verblijven?

  • Darrow
    Darrow
    edited januari 2016

    @Antoine said:

    Ambassador lid worden en daarna Dining Rewards lid. Bij Ambassador krijg je Gold status en bij Dining Rewards level je nog een keer up. Kost wel enkele centjes maar je krijgt bij de ambassador een BOGO en bij de Dining Rewards zelfs een gratis nacht die in élk IHG hotel kan gebruikt worden. Verstandig gebruiken wel dan. Zo ben ik in elk geval Platinum geworden.

  • daruda
    daruda
    edited januari 2016

    385$ is wel wat :D

    Btw: http://www.flyertalk.com/forum/intercontinental-hotels-ihg-rewards-club-intercontinental-ambassador/1734587-ihg-dining-rewards-being-replaced.html

    Unfortunately the IHG Dining Rewards program will no longer be continuing in 2017, and because of this, sales and renewals have ceased.

    IHG are currently working on a new alternative that will bring a much better experience and value to all its members. This will be advised in the New Year.

  • Darrow
    Darrow

    Heb je zo terug in een IC in Japan, IC AMS, Frans Polynesië, enz. Ook niet vergeten dat ik dankzij IHG PLatinum heb kunnen matchen naar HHonors Diamond en dus kan profiteren van het gratis ontbijt, lounge enz. Dus was die $385 meer dan waard! ;)

    Ik dacht trouwens dat enkel de Dining Rewards in Australië gestopt was?

    http://www.ihg.com/diningrewards/gb/en/home

  • daruda
    daruda

    klik maar op enrol, doet niets meer :)

  • Emmy
    Emmy
    Dining rewards is nooit voor europeanen geweest naar ik mij weet te herinneren
  • Darrow
    Darrow

    @Emmy said:
    Dining rewards is nooit voor europeanen geweest naar ik mij weet te herinneren

    Je kon wel gewoon registreren, maakt(e) helemaal niks uit

  • Chris
    Chris
    Ik heb mijn vrouw afgelopen juli platinum gemaakt.

    Zal zo even kijken of ik per 1 januari weer kan doen ???
    Moet even op desktop inloggen krijg op mobiel niet te zien.

    Als het kan (mn vrouw is nog tot eind 2016) zal ik wel iets bedenken om plat weg te geven.
  • daruda
    daruda

    zou zeer nice zijn. Ik heb er ook altijd iets van waarde voor over..

  • Jeroen
    Jeroen

    Dat gaat hier nog een veiling worden, laat de beste winnen!

  • Jelle
    Jelle
    edited januari 2016

    25% korting op een nacht met Booking.com in de aanbieding haha :p

  • Chris
    Chris

    Hmmm ik zie het dus niet staan. Zijn er mensen die in 2015 reeds Spire zijn geworden en die dat hebben gebruikt en dat nu opnieuw kunnen gebruiken?

  • claenen
    claenen

    Ik ben in 2015 Spire geworden (net voor eindejaar). Heb mijn keuze wel pas nu gemaakt. Ik vermoed dat je dit enkel krijgt als je je kwalificeert.
    Je bent vorig jaar Spire geworden. Haal je dit jaar opnieuw de criteria, krijg je opnieuw de keuze. Ergens ook normaal denk ik. Het is immers een bonus die je krijgt omdat je Spire wordt.

  • Leo
    Leo
    edited januari 2016

    @claenen said:
    Ik ben in 2015 Spire geworden (net voor eindejaar). Heb mijn keuze wel pas nu gemaakt. Ik vermoed dat je dit enkel krijgt als je je kwalificeert.
    Je bent vorig jaar Spire geworden. Haal je dit jaar opnieuw de criteria, krijg je opnieuw de keuze. Ergens ook normaal denk ik. Het is immers een bonus die je krijgt omdat je Spire wordt.

    Eerste Spire Choice Benefit in augustus gekregen, en vorige week nogmaals nadat ik mijn Amb hernieuwde. Was een beetje verbaasd dat ik opnieuw de keuze kreeg door die hernieuwing, wilde het risico vermijden dat de choice benefit terug zou verdwijnen, dus maar snel de 25k punten op mijn account laten zetten.

    Door Amb. hernieuwing is ook mijn Spire status verlengd van 12/2016 naar 12/2017. De teller op mijn account staat ondertussen terug op 4 nachten om Spire te bereiken, waardoor ik vermoed dat bij herkwalificering in de loop van 't jaar ik opnieuw de Spire Choice Benefit zal hebben. (Of is dit wishfull thinking)

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!