Hilton 15K Winback

Katrien
Katrien

Er is blijkbaar ook door Hilton een targetted mail verstuurd. Heb me nog niet geregistreerd, dus geen idee of het bij mij werkt (ik kreeg de mail (nog) niet.)

Na een stay van 2 nachten krijg je 15K.
Opgelet:

  • registreren voor deze actie geeft je slechts 90 dagen om de stay uit te voeren. Maar je hoeft je nu niet direct te registreren want je kan dit nog doen tot 12 januari 2017.
  • volgens wat ik lees, moet je ook de boeking doen via die link.

Zoals ik zei: het is een targetted mail. Maar ben wel benieuwd of er toch iemand succesvol kan registreren. (indien je een hilton 2-night stay in het vooruitzicht hebt).

https://hiltonhhonors.com/ProcessLanding/ProcessLanding/?lp=winback15kpoints

Tagged:

Berichten

  • Katrien
    Katrien

    Nog een extra iets : als je nog niet geregistreerd bent voor Hhonors en registreert via d link dan kom je ook in aanmerking voor de 15K na 1 stay met 2 nachten.

  • Jelle
    Jelle

    You are not able to register for this promotion online. Please call the Hilton Reservations and Customer Care nearest you.

  • claenen
    claenen

    Werkt wrs enkel als je al tijdje geen stay gehad hebt. Voor iedereen die Diamond geworden zal dit niet lukken denk ik.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!