Hey iedereen,
Ik denk dat ik niet de enige bent die voor zijn Accelerate promo bij IHG met een stay in januari veel punten krijgt. Daarom is mijn voorstel om een matressrun te doen in een hotel in België met zoveel mogelijk Jumpseat-leden! Bij een eerste zoektoch naar een datum kwam ik al direct bij een topdeal uit, nu zaterdag 16/01 boek je CP Antwerpen al voor slechts €54,90! Zo goedkoop heb ik hem nog nooit gezien. Dit is de non-ref, dus je moet snel beslissen.
Who's in?
Enkele andere data:
Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!
Geboekt voor het vakantiesalon 23/01, thx voor de tip!
@Darrow bpg is toch adjusted bij CP of niet?
Is dat de moeite? Vorig jaar vakantiesalon in Brussel gedaan en was eerder voor massatoerisme en/of georganiseerde reizen.
Klopt, maar wou de vriendin eens verrassen met een ontbijt
https://www.jumpseat.be/forum/discussion/2/ihg-best-price-guarantee-resultaten-positief-en-of-negatief#latest
Het is ook vooral gericht op massatoerisme met enkele kleinere standen. Mijn vrouw moet werken op het salon en maken erdaarom een weekendje van. Anders zou ik er niet direct naartoe gaan.
Eventueel wel interesse voor zaterdagavond, al zal ik er pas vanaf 21u of zo kunnen zijn.
Ik kan zaterdag 23/12 wel en als er nog volk komt wil ik die eventueel wel boeken bij wijze van meet-up ofzo.
23/01 kan ik niet (drink in Berlijn ).
@Michelvst, zo streng zeg
Overnachten is zelfs niet vereist. Inchecken en volgende dag telefonisch uitchecken.
HI Leiden €36
Voor de duidelijkheid, ik ga er zelf niet meer zijn. Ga in de plaats nacht in Wenen pakken een week later voor dezelfde prijs.
Ze durven daar wel serieus hoge extra person charges bijlappen in Leiden, meen ik mij te herinneren. Random search voor 28 maart geeft bijvoorbeeld 15 EUR voor tweede persoon op de kamer.