Qatar: Brussel - Bengaluru - €223, Tokyo - €336

Chrismeister
Chrismeister
edited januari 2016 in Deals Deals Deals
Tagged:

Goedkope vluchten van brussel naar bengaluru in india met qatar Airways!
Vlieg vanaf €223 heen en terug!
Ook tokyo voor slechts €338

Brussel - Bengaluru - €223
Brussel - Tokyo - €336

Bron: Travelunlimited

Tagged:

Berichten

  • Dennis
    Dennis
    Oslo - BKK in J te vinden voor zo'n 770 euro
  • bodemvisser
    bodemvisser

    Voor degene die boeken, vergeet de gratis tour niet mee door te nemen :)
    Rondrit door Doha.
    http://www.qatarairways.com/global/en/offers/doha-city-tour.page

  • claenen
    claenen

    Zou ik nu net niet doen. Als je Doha binnen wilt betaal je voor een visum (100 QAR = +- 25EUR). En 2u45 is echt wel weinig als je al die zaken deftig wil zien. Zeker als de heen en terugrit van/naar luchthaven inbegrepen zijn. Als je tijd hebt kan je dit beter zelf doen, Ik heb het museum en de souq gedaan en dat was toch makkelijk 3-4u. De meeste dingen liggen relatief dicht bij mekaar en de luchthaven is niet veraf. Hou er wel rekening mee dat de corniche een hel kan zijn als je op het verkeerde uur de verkeerde richting uit moet... Heb zo over 2-3km 30min gedaan.

  • bodemvisser
    bodemvisser

    Volgens mij is het visum gratis bij de tour, zie link :)
    (complimentary visa is included).

  • claenen
    claenen

    inderdaad, maar dan nog zou ik het niet doen. Tenzij je hop on hop off toestanden (maar dan restrictiever) leuk vindt ;-) Zou dan eerder een stopove inplannen en 2 dagen uittrekken voor Doha en omgeving. Meer dan genoeg.

  • fbruno
    fbruno

    Heb de tour eergisteren gedaan in Doha. T'is vooral een tour met de bus idd, maar er wordt wel gestopt aan een mooi utizichtpunt (10 minuten), en aan de Souq (40 minuten vrije tijd).
    Is wel de moeite als je nog nooit in Doha/een GCC land geweest bent!

  • Koja78
    Koja78

    Doet me terug denken aan een verhaal van mijn dooppeter... stopover in Bangladesh :)

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!