INNO: 10 EUR korting vouchers - aantal 'ongelimiteerd'

SvenLuckermans
SvenLuckermans
edited januari 2016 in Deals Deals Deals

Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief van INNO via inno.be kan je "ongelimiteerd" aantal vouchers van 10 EUR korting krijgen. Bon is geldig vanaf 50 EUR. Dus gewoon bestelling/aankoop opsplitsen in orders van >50 EUR.

Kan online of in de winkel gebruikt worden

inschrijven via widget beneden op website, niet via link naar andere webpagina.

Bon is gelinkt aan e-mailadres niet aan persoonsgegevens, je kan dus met verschillende e-mailadressen inschrijven.

http://www.svenluckermans.com/inno-10eur-voucher-newsletter/

Berichten

  • oldgrumpy
    oldgrumpy

    thx, works like a charm.
    Heb nog een aantal spulletjes nodig, dus die bon(nen) komen goed van pas :smile: -)

  • Jeroen
    Jeroen

    Valt de korting te combineren? :D

  • gschnieders
    gschnieders
    edited januari 2016

    Dikke merci @SvenLuckermans. Wel spijtig dat ik ze niet kan combineren met mijn huwelijkslijst.

  • SvenLuckermans
    SvenLuckermans

    @Jeroen said:
    Valt de korting te combineren? :D

    met solden ja

  • Dima
    Dima

    Bedankt! Dit is awesome. Heb meteen een hoopje aangevraagd :)
    (en ze blijven nog binnenkomen :open_mouth: )

  • claenen
    claenen
    Niet dat ik negatief wil doen maar wat ben je met zoveel bonnen? Je moet voor elke bon minstens 50 EUR aan aankopen hebben. Dus je betaalt per bon altijd minstens 40 EUR. Je kan ze niet stacken toch?
  • Dima
    Dima

    Was gewoon iets te enthousiast geweest :-)
    Maar het zijn een 30-tal bonnen. In de Solden geven we vaak (als gezin) zo'n 1000€ (en soms meer) uit in de Inno. En we hebben nog van alles nodig. Dus zo'n 20 bonnen gaan van pas komen.
    Zeker gezien ze met solden gebruikt mogen worden.

    Ook ga ik een paar bonnen geven aan mensen die te lui zijn om zelf te registreren :-)

  • Emmy
    Emmy

    *Uitzonderingen: electro, boekenafdeling, voeding, diensten (retouches, herstellingen, reserveringen, schoonheidsverzorgingen, Sensamagazine, Galeria Inno Gift Cheques, Galeria Inno Gift Cards, schenkingen op Galeria Inno Gift List en Bongo), parfumeriemerken.

    Kort samengevat geen electro, boeken en parfum....das al de helft van de Inno :)

    Toch bedankt, ik heb een aantal bonnen dus ik ga zeker kijken!

  • Emmy
    Emmy

    Voor de geïnteresseerden ook 10€ bij 50€ (ook solden) bij WE

    https://www.wefashion.be/nl_BE/register

  • Dima
    Dima
    edited januari 2016
    Confirmed : je kan meerdere vouchers afgeven tegelijkertijd. 100euro=2 vouchers, zelfs 250euro=5 vouchers :-) en icm solden en solden op ronde prijzen.
Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!