100 M&M miles per review

gschnieders
gschnieders
edited januari 2016 in Airline loyalty
Tagged:

Misschien dat het al ergens vermeld staat, maar je kan via HolidayCheck.com 100 Miles & More mijlen verdienen per review. Maximaal kan je per maand 1000 awardmijlen verdienen op deze weg. Dus mensen die veel onderweg zijn kunnen dus 'gemakkelijk' awardmijlen bijverdienen.

Ik heb via deze weg al 1000 awardmijlen verdiend (je kan reviews schrijven tot 3 jaar terug). Aan het einde van het stappenplan om een review te schrijven, kan je je M&M nummer ingeven. Mijlen worden 2 - 3 weken na datum op je account gezet.

Update: Je kan ook 150 Etihad Guest miles verdienen. Voor de kenners, wat is het beste? M&M of Etihad?

Tagged:

Berichten

  • kristof
    kristof

    yup, werkt perfect!Heb ook reeds meerdere reviews ingevuld. Best wel de korte review selecteren want anders is het wel veel werk voor 100 mijlen.

  • gschnieders
    gschnieders

    @kristof said:
    yup, werkt perfect!Heb ook reeds meerdere reviews ingevuld. Best wel de korte review selecteren want anders is het wel veel werk voor 100 mijlen.

    Inderdaad de korte review nemen.

  • Ken
    Ken

    Lukt dit nog bij iemand? Sinds Holidaycheck overgenomen is door Zoover lukt dit precies niet meer...

  • Glenn
    Glenn

    @Ken said:
    Lukt dit nog bij iemand? Sinds Holidaycheck overgenomen is door Zoover lukt dit precies niet meer...

    Ik post nog steeds reviews in mijn beste Duits op holidaycheck.de en ontvang steeds mijn miles.

  • Ken
    Ken

    Mijn Duits is niet zo goed. Maar in het Nederlands lukt het niet meer?

  • gregorycop
    gregorycop

    Google Translate? :p

  • kristof
    kristof

    Lukt dit nog steeds via holidaycheck.de ?
    Je kan toch gewoon int Engels erop antwoorden, of doen ze daar moeilijk over?

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!