Back to Back boeken... ervaringen op airfrance/klm

Chris
Chris

Heeft iemand ervaring... ik ben voornemens de promo Dublin - Lax te boeken aan 1100 euro in biz. deze kan je ook vliegen op KLM/airfrance (niet alle data mogelijk)

Nu kan je deze zo boeken dat je smiddags dublin naar masterdam vliegt en dan 17 uur stop hebt en dan de dag erna direct amsterdam - lax. Nu krijg je sowieso je bagage terug bij 17 uur.

mijn idee:

• ik vlieg met ALLEEN hand bagage naar dublin. Dit is hetzelfde vliegtuig als ik dublin amsterdam zou vliegen.
  • ik stap uit. en wacht bij de gate tot hij weer gaat boarden en vlieg dus direct weer terug.
  • ik wacht in amsterdam 17 uur; of ik ga even naar huis of een hotel.....
  • de dag erna check ik mijn bagage in amsterdam - lax

LETOP: de ticket NAAR dublin is een ANDERE ticket dan terug naar amsterdam. Kortom, de back to back is dus op 2 tickets.

de vraag:
omdat ik DUB-AMS geen check-in luggage heb. zou men moeilijk doen dat ik op AMS-LAX wel wat ga inchecken?

PS> vertraging AMS-DUB maakt niet uit; omdat het hetzelfde vliegtuig is. dan is DUB-AMS ook later..... en de aansluiting is 17 uur later dus geen probleem.

Sign In or Register to comment.

Hoi!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!